Lavendelbilde

Det har vært en særdeles produktiv helg!
Jeg har malt, pusset, snekret og ordnet, ja såpass at jeg presterte å få blåmerke på tommelen... Hm!
Jaja, nå har jeg stoff til bloggen resten av uka:-)
Begynner med å vise et bilde jeg har laget.

Før
Loppiskjøp!

Etter!
Lavendelbilde:-)

Bakgrunnen er et grovt stoff, som sofaen vår kom innpakket i. (Som før nevnt: Jeg kaster ingenting!)

En liten kvist av lavendelen jeg har stående i krukker ute, og fint bilde jeg printet ut fra nettet.

Litt sløyfer, bånd og superlim, også er vi der!
Rammen er malt med hvit maling, og pusset  litt på for å få den rette, slitten looken.

Planen er at lavendelen skal tørke og se fin ut, det gjenstår å se om det skjer:-)

I morgen får vi besøk fra Australia!
Vi har familie som bor der, onkelen min er allerede her, men nå er det min eldste fetter som kommer. Gleder meg!
Ha en fortsatt strålende kveld!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!