Lekebil makeover

For en stund siden kjøpte jeg en lekebil på loppis. Jeg har sett lignende leker etterpå, og jeg tror det er en suvenir fra Thailand.
Jeg syns ihvertfall den var fin, men tenkte den ville bli enda finere etter en liten makeover!

Før
Etter

Bilen fikk ett lag med grunning først, deretter sprayet jeg den med hvit lakk noen ganger.

Etterpå pusset jeg lett over med sandpapir på kanter og hjørner for å få et slitt preg.

Jeg fant ut at bilen var en perfekt fødselspresang, så jeg malte navn på den den ene siden...

... Og fødselsdato på den andre.


God torsdag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. omg! egentlig utrolig mye som blir fint med litt hvit maling. super idé

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!