"Ny" arbeidspult!

Jeg har hjemmekontor nede i kjelleren, og det skal stæsjes skikkelig opp en gang i fremtiden.
I mellomtiden får jeg klare meg med litt møbler fra her og der som egentlig ikke passer sammen. Arbeidspulten min er Børges gamle skrivepult fra han var liten. Den er gammel og sliten og ganske kjedelig!
Jeg gjorde om litt på kontoret her om dagen, og da fikk jeg plutselig en lysende ide!
Maria med  DENNE morsomme bloggen har lært meg at alt kan fikses på med litt decoupage!


Gammel, kjedelig skrivepult

+
Fine bilder fra interiørblader og litt decoupagelakk


=
Litt mindre kjedelig skrivepult!

Kjempelett! Et par, tre lag med lakk, og pulten er klar til bruk:-)

Husk å melde deg på give away'en min, trekning i morgen kl. 15:00!
Meld deg på HER .

Ha en fin St. Hansfeiring!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Utrolig fin... Kjempe lur ide`;O)))))
    Det må ha gått mye decoupagelakk eller hva ???
    Ha en fin kveld du og!!

    SvarSlett
  2. Det ble virkelig fint! :)
    Har tenkt tanken men ikke kommet så langt som å sette den ut i livet her ;) hihi... mulig du har inspirert meg til å la spisebordet få 'en ny vår'

    ;)

    SvarSlett
  3. Wow, dette var rååå stilig!
    For et heeerlig arbeidsplass det ble!
    Det var jo også en fin måte å få samlet alle de fineste bildene på,
    som ellers bare ligger gjemt "inni" bladene!
    Ha en fiiin dag!

    SvarSlett
  4. Så stilig det ble! Det skal jeg ha i minne til jeg en vakker dag får mitt eget hobbyrom!

    Hyggelig at du har lagt deg til som følger på bloggen min

    Sommerklem fra Lottemora

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!