Pinne-gardinstang og interiørturne

Ikke så originalt kanskje, men jeg har lenge hatt lyst på en pinne til gardinstang:-)
Jeg dro med meg mannen ut i skauen, og der fant vi denne! Jeg har revet av barken og pusset den med sandpapir.

Ganske skjev og ikke spesiellt symmetrisk, men det er jo det som er sjarmen med naturmaterialer, spør du meg:-)

Denne uka skal jeg på reportasjetur med en frilansjournalist. Sammen skal vi gjøre en masse saker, spesiellt interiør. Det gleder jeg meg til! Det blir nok ganske intenst, ikke så mye annet enn jobbing, så det går nok dessverre litt utover bloggingen denne uka.

Husk å melde deg på give away'en min!
Det kan du gjøre HER.


Ha en fin uke!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Kuuuleste gardinstangen jeg har sett! Ever!

    SvarSlett
  2. Vet du det var lekkert!! SÅ lekkert!!
    Og så nydelige gardiner du har - og bildene du tar - akk ja, det er nå skjønnhet i hvert et knips!!
    Nå håper jeg du får en herlig uke på jobb, med masse spennende interiørfotografering - lykke til!! Så moro Jeanette!!
    Kos deg masse og ha en herlig uke!
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  3. Det var smart og dekorativt! :)
    Sååå kult at bryllupskjolen henger på veggen også..

    Kos deg med jobb!
    Klem fra
    Christina

    SvarSlett
  4. Kjempefin gardinstang:) En veldig god ide! Kjolen er jo en drøm! Den må du jo beholde!!

    SvarSlett
  5. Supertøff gardinstang.
    Men må nå irømme at jeg falt helt for den kjolen på veggen
    WOW!
    Klem

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!