Søndagskos

Det har vært en deilig og rolig helg, noe som passet meg bra etter turbojobbeuka:-)
Jeg kom hjem fra jobbtur fredag, og fikk gitt mannen min en klem i døra før han dro på hyttetur med en kamerat hele helgen.
Han kom hjem søndag, så da ble det endelig litt søndagskos med min kjære!
Jeg har jobbet så mye i det siste at jeg ikke har rukket å ordne ute på terassen for sommeren, men endelig fikk jeg tid til å stelle litt ute.


Plastduken har jeg kjøpt på Kid, 40 %!

Mannen min hadde fisket på fjellet, og kom hjem med en liten, men kjempegod ørret som vi slang på grillen.

Og her er grillmesteren selv:-)


Ønsker deg en strålende dag i sola!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Fiiine bilder Jeanette:) Ser ut som dere fikk kost dere masse.

    Nyt dagen,
    Klemmer fra Janne!

    SvarSlett
  2. Hei. Hyggelig at du har vært innom siden min, og ekstra artig å få vite at sitatet er brukt i dikt av Vergil!

    Ha en fortsatt fin dag

    Lotte

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder, ser ut som dere har storkost dere.... Herlig....
    Og den brude kjolen fantastisk.....Skjønner godt du vil ha den hengende framme....
    klem victoria

    SvarSlett
  4. Høres deilig ut med fisk på grillen.Håper det smakte!
    Flotte bilder og kjempekoselig med besøk av dere. Ha en flott Sankt Hans feiring,klem:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!