Tilbake fra tur!

Da er jeg tilbake fra en heftig interiørfotograferings-turne!
Sammen med journalist Kjersti har jeg reist Vestfold rundt og fotografert vakre hjem. Det har vært superhektisk, men utrolig moro! Det er så mange flinke damer der ute som har hjem man bare kan drømme om. På kjøpet har jeg fått stor dose inspirasjon, alle de vakre hjemmene gjør at kreativiteten blomstrer! Jeg gleder meg til å jobbe med bildene, og skulle gjerne vist alle med en gang, men jeg må nok pent vente ellers blir sakene vanskelige å få solgt:-)

Så i mellomtiden får jeg vise dere vindustavlen jeg fikk gjort ferdig rett før jeg reiste.

Det er et gammelt vindu som er utgangspunktet, litt hønsenetting og vips! Så har du en oppslagstavle:-)

Superenkelt og dekorativt.


* * *


Jeg bare ELSKER slike rustne, gamle jerngreier!
Jeg fant tre slike hos han skrot-Tor:-)

Det er et fantastisk bruktmarked i Skien, jeg skal definitivt tilbake dit!
Om du noen gang er i nærheten er adressen Heddalsvegen 14, Skien.


                                                 
Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med de enda, men er i tenkeboksen:-)


Nei, nå skal sjenken min få et malingsstrøk til, ønsker deg en god helg så lenge!

PS: husk å melde deg på give away'en min, trekning på torsdag!
Meld deg på HER .

*-* Jeanette bækkevold *-*

Kommentarer

  1. hahaha
    ..Så dere fant veien til han Skrot-Tor ja
    *knis*
    Var hos han igår skjønner du og da nevnte han at 2 frøkner hadde funnet veien til han-

    Så morro at du fant no hos han da..
    Han har jo alt mellom himmel og jord :)

    Jeg fant mitt etterlengtede sturbord der igår..
    En gaaaaammle,ganske stor "amerikakiste" med flatt lokk.

    LYKKE :)

    Ha en superduper helg.

    ps:
    oppslagstavla di
    =
    Elsker den

    Hei og hopp så lenge

    SvarSlett
  2. Åh, herlig oppslagstavle ;) Liker bildene dine, de er så fine. Håper du får tid å slappe av mellom alle jobbene deres. Sitte litt. Tenke litt. La inspirasjonen synke. :)

    SvarSlett
  3. Så fin tavlen ble! Skjønner godt at du vil vise bildene med en gang! Jeg gleder meg veldig til å se alle sammen!
    Klem fra Marie

    SvarSlett
  4. Hei:) Så bra at dere fant frem til pappa, og at du fant noe du likte:) Jeg har ikke vært i butikken hans på evigheter, tror jeg må sortere litt her og ta med noe tilbake til han før jeg kan fylle opp huset mer;) Tusen takk igjen for besøket, jeg lever på det enda:) Klem fra silje.

    SvarSlett
  5. Du er så FLINK, Jeanette! Veldig kul oppslagstavle.
    Morsomt å være hos Skrot-Tor, ja. Jeg har kjøkkenbenken full av nyvaskede Norgesglass nå. Må fundere litt på hva jeg skal bruke dem til.
    Takk for turen, nok en gang! :-)

    SvarSlett
  6. Jeg eeelsker også sånne rustne gamle jern greier, kniiiis!
    Denne var veeeldig fin!
    Ønsker deg en heeerlig ukestart!
    Klem fra meg

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!