Give away!

Nå har jeg har blogget i 7 måneder, antall følgere har bikket 30, og antall klikk er over 7000!
Det må feires!
Derfor arrangerer jeg en aldri så liten give away, som det heter på godt norsk:-)

Slik deltar du:
1 lodd: Legg igjen kommentar på dette innlegget.

2 lodd: Kommentar + legg deg til som følger.

3 lodd: Kommentar, legg deg til som følger + publiser dette bildet og link på bloggen din. ( http://www.jeanetteskreativeutbrudd.blogspot.com/ )


Premien du kan vinne er denne søte sink-kransen og et kult metallskilt!
Trekning skjer torsdag 24. Juni, lykke til!

*-* Jeanette Bækkevold *-*


Kommentarer

  1. Gratulerer med 7 måneder, 30 følgere og 7000 klikk, søta! Masse lykke til videre.

    SvarSlett
  2. Sååå moro! *hurra*
    Jeg vil gjeeerne være med!
    3 lodd til meg! :)

    Liker sååå godt de kreative utbruddene dine!

    Fiiin dag til deg!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 30 følgere.
    Tar 3 lodd hjå deg.
    Har kommentert, lagt meg til som følger og linker til din giveaway.

    Ha ein fin dag. :)

    SvarSlett
  4. Heisann

    Flaks at jeg oppdaget denne bloggen, for den var kjempekoselig!

    Jeg er med, med et lodd

    SvarSlett
  5. Heisann !
    Kjempeflott blogg :)))
    Gratulerer med så mange treff !

    2 lodd til meg

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  6. Klart jeg er med!! 3 lodd på meg:):):)
    Knallfin gave :))
    Gratulerer med herlige tall!!!
    Ønsker deg en vidunderlig uke!
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  7. jeg er med kan du skjønne ;) 3 lodd på meg, så nå er det bare å krysse fingrene ;)

    Håper du får en fortsatt flott uke, uten så altfor mange polakker utenfor vinduene dine ;)

    SvarSlett
  8. Jeg er gjerne med :-D
    Og prøver lykken med 3 lodd!

    (har for øvirg en liten give away gående inne hos meg også)

    KLem Karianne

    SvarSlett
  9. SÅ GØY!
    Tre lodd til meg:)

    Også må jeg bare si at siden din er gøy, inspirerende og herlig!!!

    KLEM MARI

    SvarSlett
  10. Da er jeg med på leken jeg også

    SvarSlett
  11. jeg blir gjerne med på trekning av den flotte gaven :))
    Klem,Kari

    SvarSlett
  12. Hei! så flott blogg du har og ikke minst nydelige bilder:) Jeg tar to lodd jeg og gleder meg til å følge deg videre! Nå skal jeg også finne frem brudekjolen og henge den opp, takk for tips:) Ha en flott tirsdag

    SvarSlett
  13. Heihei. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Er allerede følger hos deg og har linket om deg på siden min :) Kjempe koslig blogg har du.
    Og jeg ♥ brudekjolen din!!!
    Ha en fin junidag. Klem Marie :)

    SvarSlett
  14. Hei:))) Blir så inspirert av bloggen din! Du har virkelig kreative utbrudd:) Takk for mange GODE tips!

    2 lodd til meg;)

    Anki

    SvarSlett
  15. Hej!

    Sikke en flot præmie!
    Der skal jeg da være med med 3 lod.

    Kærlig hilsen
    Natalie

    SvarSlett
  16. Heisann!

    Jeg vil veldig gjerne være med på din flotte give away med 3 lodd:o)

    Jeg har en give away på bloggen min om du vil være med:o)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  17. Hei hei!
    Slenger meg med med 3 lodd ;)
    Fin blogg;)

    SvarSlett
  18. Fine premier, flotte bilder og herlig blogg! Jeg tar 3 lodd, takk!

    SvarSlett
  19. Hei
    Prøver lykken jeg også. Legger meg til som følger, og tar 2 lodd.
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  20. super blogg...:)3 lodd..:)

    SvarSlett
  21. Jeg tar to lodd, som følger og med kommentar.
    Er innom og kikker minst en dag i uken. Mye bra inspirasjon her!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!