Gjenbruksdronninga

For noen uker siden var jeg og journalist Inga Holst hjemme hos TV2s interiørdesigner Signe Schineller. Leiligheten hennes var selvsagt kjempefin. Stilen er en blanding av gammel og nytt, romantisk og røft.
Der var det mange gode tips å hente, og mange kreative løsninger. Signe er ekspert på å finne nye bruksområder til ting andre helst vil kaste.
Signe har en blogg, den kan du se HER.

Saken er gjort for NTB, så det betyr at den havner i forskjellige aviser rundomkring i landet.
Se eksemplene i Agderposten og Romsdals budstikke.



Da gjenstår det bare å si GOD HELG!
Og gratulerer med dagen til min kjære venninne Stine som blir 30 idag:-)

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. For en header!!! *dåååån* Du er så flink altså!!
    Nå må jeg begynne å lese hvem som har tatt bildene... Sabla fine - tror du ikke jeg leste den artikkelen i en lokalavis PGA bildene!! - jeg er storveis fan av bildene dine - du er så flink til å komponere - de er SÅ balanserte!
    Jeg ble hysterisk glad!! - når du sa jeg tok fine bilder, det var nå sabla snilt sagt av deg!! Jeg pøver å se hva dere proffene gjør - også liksom hermer jeg da serru :) jeg tror jeg hermer vaffal :))
    Og for et skattehus han Freddy har...utrolig mye fint - og igjen, du får med de nydeligste ting, du er nå god på det der også du!!
    Ja min kjære mentor og inspirasjonskilde - jeg ønsker deg en vidunderlig helg!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  2. Hei, Jeanette.
    Takk for hilsen hos meg!
    Og jeg ble mildt sagt sjokkert når jeg kom inn her til deg... Så utrolig mange flotte bilder! Jeg ble helt imponert. du blir herved blant mine favoritter.
    Og så koselig leilighet, og utrolig mange flote detaljer. Mange av de møblene kunne jeg hatt ja..:)
    Ønsker deg en god helg.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for kommentar inne hos meg!Må si at du virkelig er kjempeflink,og her var det masse flotte bilder å se. Må virkelig være en spennende jobb du har .Legger meg til som følger hos deg .Ha ei flotters helg,klem sissel

    SvarSlett
  4. Så flink du er. Og veldig bra lys! Heier på deg :-) Nyt nå inderlig dette fantastiske sommer varmen! Fortsatt god helg. PS. Digger den sorte t-shirten!!!! Signe

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!