Give away!

I morgen har jeg bursdag. Antall følgere har bikket 140. Antall besøkende nærmer seg 35.000.
Januar, den lengste vintermåneden, er over. Våren er snart på vei. Det er sol ute idag.
Det burde vel være nok grunner til å ha en give away?!



Denne "Keep calm and carry on"- koppen kjøpte jeg i London da jeg var der på jobb før jul.
Den kan bli din!
Du trenger ikke å ha din egen blogg for å være med, men da må du huske å skrive epostadressen din.

Reglene er slik:

1 lodd = Kommentar under dette innlegget
2 lodd = Kommentar + legg deg til som følger
3 lodd = Kommentar, legg deg til som følger + link (bildet over) på bloggen din.

Husk å skrive hvor mange lodd du skal ha.
Trekning lørdag 12. februar!
Lykke til!
Med koppen følger historien om den populære teksten.




God heeeeelg!
*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Jeg er følger, så to lodd på meg:)GOD helg til deg!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen i morgen! Denne koppen var kjempestilig, den skulle eg gjerne vunne:) Er følger fra før, så då tar eg 2 lodd:)

    SvarSlett
  3. Så gøy da! Absolutt grunn nok til å feire. Headeren din ble btw kjempefin. Gratulere med dagen i morgen. To lodd til meg. Får desverre ikke til å linke fra mobilen. Klem fra Lotte

    SvarSlett
  4. Morsom kopp og jeg blir gjerne med på give away. 1 lodd:)

    SvarSlett
  5. Denne vil jeg også være med i trekningen av! :-)
    Oppdaget dermed at jeg ikke var følger av bloggen din fra før. :flau:
    Nå er jeg det, altså.

    Liten vits i å linke fra bloggen min, for den er det nesten ingen som leser.

    Altså: 2 lodd på meg. :-)

    SvarSlett
  6. åååh.. like it a lot!
    gratulerer med fine tall og bursdga i morgen :D
    Er gjerne med i trekning med to lodd :D

    Fin ny header forresten!

    SvarSlett
  7. 1)For en flott blogg du har! Masse flotte bilder!
    2) Gratulerer så mye med dagen i morra!
    3) Jeg synes koppen var skikkelig kul, og prøver gjerne lykken med et lodd!
    4) God helg

    SvarSlett
  8. Den koppen kunne jeg trengt når det stormer som værst rundt her. ;)
    2 lodd på meg.

    Hilsen Hanne Mette

    SvarSlett
  9. Kopper får man aldri nok av, og denne var kjempekul :) Melder meg på med 3 lykkebringende lodd. Følger er jeg fra før, og link er lagt opp på bloggen min. *♥*

    SvarSlett
  10. Heisann du. Kjempe flott blogg du har. Likte det lekre bursdags berberpleddet som du fikk av deg selv "Ler" Gratulerer så masse med bursdagen, tenk 29 år igjen ;)

    Blir gjerne med på give awayen og har lagt meg til som følger. 2 lodd altså ;)

    Ha en flott helg ;)

    SvarSlett
  11. Hei! Jeg blir gjerne med i din give away, og trekker 3 lodd (kommentar+link+følger)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye med morgendagen :)

    Flott besøkstall og følgertall også :)

    Vil veldig gjerne være med på din giveaway,
    koppen er jo bare kjempesøt :)

    Tar med meg 3 lodd :)

    God helg :)

    Klem Linnie =)

    SvarSlett
  13. Ja min venn - GRATULERER MED DAGEN imorgen!!! Hurra for deg som fyller....!!!! :))
    Og for noen seertall - bloggen er lekker Jeanette, kan skjønne mange vil besøke!!
    Og det er klart jeg vil være med på din Give away!!
    3 lodd på meg :))
    Ønsker deg en vidunderlig morgendag - og helg videre!!
    Mange varme klemmer fra Lokki
    PS - makaløs lekker premie!! Sveisent flott altså!! Vinnerlykke kom og ta meg :))

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye med morgendagen! Så snilt å gi en av OSS gave! :)

    Jeg følger deg på Google Reader, vet ikke om det teller som et lodd? Uansett, er det ihvertfall ett lodd ved å kommentere.

    Ha ei fin helg og en flott feiring!

    SvarSlett
  15. GRATULERER så mye med dagen i morgen:))
    Vil gjerne være med, så 2 lodd på meg da jeg allerede følger deg..Ha en toppers helg:))

    SvarSlett
  16. Hei på deg, fant bloggen din helt tilfeldig! Mye fint å se her også har du bursdag i morgen og giveaway- så gøy!
    Har kikket på noen flere innlegg- likte godt bildene du tok av Kari Jacquesson..var med Kari til Estland når TVNorge filmet Slankekrigen...det var LENGE siden...hehe....men den kampen slutter vel aldri??? Spesielt når mann er glad i å lage mat...hahaha....
    Skal følge med nå og legger ut link til din giveaway på bloggen min...da tro jeg at jeg tar 3 lodd om jeg har ikke misforstått?
    Håper du får en super duper bursdag i morgen!
    En varme hilsen fra Amy på Eventyrhus :-)

    SvarSlett
  17. Jeg er med - to lodd til meg :)
    Gratulerer med dagen i morgen - og god helg!
    Kjersti

    SvarSlett
  18. Grattis så masse:)2 lodd på meg...
    go helg
    klemklem

    SvarSlett
  19. Gratulerer med bursdagen! Jeg har ikke blogg så da blir det 1 lodd!
    Hilsen katrinewj@gmail.com

    SvarSlett
  20. Gratulerer med dagen i morgen :)

    Jeg er med med 2 lodd :)

    SvarSlett
  21. Gratulerer så masse, og kaster meg så klart med, så 3 lodd på meg da takk....
    Ha en riktig god helg
    klem victoria

    SvarSlett
  22. Jeg er nok litt forelska i den koppen der...

    1 lodd

    monaberg @ gmail.com

    SvarSlett
  23. Gratulerer med bursdagen din!
    Gratulerer med mange følgere!
    Gratulerer med besøkstallet!
    Og hurra for januar som er forbi!
    JIPPI for at våren er et skritt nærmere!
    Og vi håper selvfølgelig at solen kommer tilbake i morgen!

    Ønsker deg ei super helg... og jeg ønsker to lodd på meg ;))

    SvarSlett
  24. Gratulerer med dagen imorgen, stadig økende besøkstall og mange følgere! =)
    2 lodd på meg (jeg er allerede følger)

    SvarSlett
  25. 2 lodd på meg snuppa:)Gleder meg til å feire deg! Er som alltid strålende imponert over bloggen din. stor klem

    SvarSlett
  26. Gratulerre med dgen,,,,,
    Jeg er god for to lodd,,,,for her er jeg følger.
    Masse flotta bilder du tar.
    Ha en fin bursdag.
    Anne

    SvarSlett
  27. Gratulerer så mye med dagen i morgen=)=)

    3 lodd på meg http://majo88.blogspot.com/2011/02/give-away-hos-jeanettes-kreative.html

    Kjempe fin blogg du har:D

    SvarSlett
  28. Jeg vil gjerne drikke fra en calm kopp... :)
    To lodd på meg, takk! :)
    Ha ei fin helg!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  29. 1 lodd på meg
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  30. Hurra for deg!
    Så masse å feire og jeg slenger meg villig med!
    Som fullstendig anglofil kliner jeg til med full pott!...jeg er jo følger fra før så vet ikke om det gjelds?

    Uansett, gratulerer med dagen og måtte den bli bare fantastisk!!

    klem,Hanne

    SvarSlett
  31. Hiver meg inn i trekningen med 1 lodd! :-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  32. 1 lodd!
    Er sitatet hentet fra en stor politiker, hvorfor sier det meg noe sånt i hodet, smil?!

    Bentemor, hagenxxx@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Gratulerer med dagen Jeanette, håper du har en strålende bursdag ! ♥ Du blir ikke eldre, bare bedre. :)

    Jeg vil gjerne være med på Giveaway, koppen er jo kjempekul. Da trekker jeg 3 lodd opp av hatten, tvi tvi...

    Linker på giveaway siden min.

    Bursdagsklem fra Anette ♥

    PS: Har Ramsign-giveaway inne hos meg om du vil bli med.

    SvarSlett
  34. Gratulere så mye med dagen!!!
    Håper bursdagen din ble kjempefin :)
    Blir gjerne med på giveawayen din, og prøver lykken med 2 lodd! Er allerede følger av den fine bloggen din :)
    Råstilig den koppen! Tvi tvi til meg :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  35. Stilig gi-bort! Jeg har linket på bloggen og herved kommentert, så jeg vet ikke om det blir ett eller to lodd ettersom jeg ikke har lagt meg til som følger. :)

    SvarSlett
  36. Gratulerer så mye! Har lest bloggen din lenge - en av mine favoritter :-) Hiver meg med på denne, og nasker til meg 3 lodd :-)

    SvarSlett
  37. Gratulerer med dagen din :)))
    Juhuu..klart jeg vil bli med på denne give away! Kunne absolutt trenge en slik kopp med en slik beroligende tekst innimellom:o)
    Jeg tar to lodd jeg;)
    Ha en finfin bursdagsfeiring.
    Klem, Line

    SvarSlett
  38. Så kul kopp! Jeg er gjerne med, og tar 3 lodd:)

    Gratulerer med dagen, og ha en flott helg!

    Vennlig hilsen Toril

    SvarSlett
  39. Her var det mye å feire! Gratulerer :))
    Flott premie!!
    3 lodd til meg takk :)
    -synnøve-

    SvarSlett
  40. Gratulerer!!
    Dette må jo være den ultimate bloggekoppen!
    Slenger meg med på trekning med ett lodd :-)

    Ha en deilig søndag videre!
    :-)

    SvarSlett
  41. To lodd til meg, følger og kommentar :)
    Klem

    SvarSlett
  42. Gratulerer med dagen. Stilig klokke du har kjøpt deg. Koppen gir gode vibber, og jeg tenker på alt det positive med interiørblogging når jeg ser den. Jeg deltar gjerne med to lodd.

    SvarSlett
  43. hei
    gratulerer med vel overstått bursdag!
    jeg vil gjerne være med i lotteriet ditt! ett lodd på meg.
    beste hilsner fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  44. Herlig kopp! :-) Vil gjerne delta. To lodd på meg! :-)

    SvarSlett
  45. Gratulerer med dagen i går. Har drevet litt research sidan sist ;) Flott kopp! I`m in! :) 2 lodd takk.

    klem E

    SvarSlett
  46. Hei.
    Ja, eg vil vere med på give away. 2 lodd på meg, kommentar og følger. Kjempe fin blogg du har. Ha ei fin veke.
    Veronica Hide

    SvarSlett
  47. Hei.

    Så fint at jeg fant bloggen din. Gratulerer med dagen som var.

    Jeg stiller gjerne på denne giveawayen og tar 3 lodd. Flott premie.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  48. Hipp hipp hurra :-) 1 lodd på meg

    SvarSlett
  49. HURRA for deg!
    Vil gjærne være med,2 lodd på meg takk;))

    Ha en strålende uke!Klem C

    SvarSlett
  50. Hipp hurra! Jeg vil gjerne ha to lodd hos deg:)

    SvarSlett
  51. Hei,
    Jeg følger, kommenterer og har lagt link på min side- 3 lodd på meg.
    Ha en fin dag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  52. Gratulerer med dagen som var!
    Jeg tar gjerne full pott takk :)

    SvarSlett
  53. Vil gjerne ha et lodd!
    Hadde passet bra som bursdagsgave til sjefen;)
    Hilsen To-do

    SvarSlett
  54. Jeg er blitt følger nr 160! :-) Vil veldig gjerne vinne den koppen... Jeg tar 3 lodd!

    SvarSlett
  55. Gratulerer så mye!!! For en super premie, har akkurat bestillt plakat med det motivet :-) Jeg tar 2 lodd og krysser fingre OG tær!

    SvarSlett
  56. Herre min hatt for en kul premie og fin-fin blogg! Denne har jeg rett og slett ikke oppdaget før nå, jeg ville uansett lagt meg til som følger her inne! Og den koppen er noe av det kuleste jeg har sett! Aj,aj,aj!! Tre lodd på meg - dette var jo dritkul give away! (sjelden jeg blir med på sånt ellers..) Klem Cecilie

    SvarSlett
  57. Heihei! tar to lodd jeg da, kommentar og link ;) flott premie. Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  58. Heisan !
    Har akkurat oppdaget bloggen din, og må si at her var mye flott inspirasjon ! Helt min stil , og jeg elsker "Look calm and carry on" produktene.
    Siden jeg ikke har egen blogg, må det bli 1 lodd på meg !

    Med hilsen fra
    Sissel
    sissel@traveldesign.no

    SvarSlett
  59. Jeg vil gjerne være med!!:-)
    Kjempestilig kopp!
    Og kjempemoro å oppdage nye, flotte blogger!
    La meg til som følger og legger ut link, så da trekker jeg 3 heldige lodd!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  60. Blir gjerne med og tar et lodd. =)Veldig kul kopp!

    SvarSlett
  61. Oj..!
    Stiiiilig kopp! Blir veldig gjerne med på trekning og tar 3 lodd. :))

    SvarSlett
  62. Heisann.
    Jeg blir gjerne med å feirer bloggen din vettu.
    Trodde jeg var følger fra før, men det var jeg jo ikke.. så nå tar jeg 3 lodd.
    Koppen var SKIKKELIG kul!!

    Klem Madelén

    SvarSlett
  63. Hei, gratulerer med dagen som har vært :-) Tar 3 lodd jeg :-)

    SvarSlett
  64. Hei på deg, Jeanette!

    Har aldri sett denne bloggen før.
    Jeg er helt vill etter konkurranser, derfor er jeg medlem av både konkurransenett.no og Facebook.
    Ser at du er katteelsker, og det liker jeg.
    Har nesten alltid hatt katter, og nå har jeg igjen Mira som er en nydelig grå blanding av Russian Blue og vanlig huskatt. Det var datteren min som hadde henne først, men da hun traff mannen sin, så spurte hun meg om jeg ville overta den, og det gjorde jeg uten å nøle, da den allerede var mer hos meg enn hos henne. Hun bodde alene da, og jobbet veldig mye, og reiste mye, så stakkars Mira visste ikke til slutt hvor hun hørte hjemme.
    Nå er hun snart 11 år, og jeg er livende redd for at hun skal bli syk og dø fra meg. Av den grunn har jeg bestemt meg for at jeg ikke vil ha dyr heretter. Jeg er for glad i dyr til å tåle den påkjenningen igjen. Min forrige katt ble over 17 år, og den forrige over 14, mens dem jeg hadde før som fikk p-piller bare ble 7-8 år. Vi visste ikke bedre den gangen, ikke veterinærene heller.
    Det blir vel bare 1 lodd på meg, hvis jeg ikke får 1 ekstra fordi jeg legger ut bloggen din på Facebooksiden min hvor jeg har over 480 venner.
    Ha det bra, kjære blogger!
    Vennlig hilsen Guri Marie i Oslo.
    guri_marie.kristoffersen@getmamil.no

    SvarSlett
  65. Monica Karin Schulz9. februar 2011 kl. 11:57

    Denne vil jeg være med på.
    Samler på krus med diverse tekst og denne har jeg ikke....
    2 Lodd sendes min vei

    SvarSlett
  66. monica karin schulz9. februar 2011 kl. 12:00

    Glemte og legge inn mail adressen min
    canim_monica@hotmail.com
    Har ikke blogg selv jeg.

    SvarSlett
  67. Tre lodd på meg, prettyplease!
    Og gratulerer med vel overstått bursdag! ;)

    SvarSlett
  68. Hei. Jeg er gjerne med:)Tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  69. Hei! To lodd på meg: kommentar og følger!

    Hilsen Camilla

    SvarSlett
  70. Så herlig, jeg tar ett lodd :)
    Ha en god kveld videre.

    SvarSlett
  71. Grattis med vel overstått- og hurra for mange følgere :)

    Jeg er gjerne med på denne give-awayen- og trekker herved mitt (flaks)lodd :)

    SvarSlett
  72. hei hei, så trivelig det var her. Jeg legger meg gjerne til som følger så da blir det vel 2 lodd. Så sretter du rett inn på bloggrollen også så kan jeg følge oppdateringer

    fin premie!

    klem

    SvarSlett
  73. Heihei;)
    Jeg er med og trekker 1 lodd!

    Klem line

    SvarSlett
  74. Først og fremst: Gratulerer så mye med dagen som var! Det var jo du som skulle hatt presang, og ikke vi. Likevel glitrer jeg over premien din, og setter alle kluter til for å forsøke vinnerlykken. Kommenterer, linker og følger. :)

    Jeg har et lite luelotteri inne hos meg, så kanskje det hadde vært en fin etter- bursdagsgave? Vil du være med så heng på. :)

    God helg fra Huldrelevenet. :)

    SvarSlett
  75. Hei -for første gang innom og hiver meg med på give away. Ett lodd til meg.

    Mvh
    Gerd Kr.
    g-kr-my@online.no

    SvarSlett
  76. hei. Kjempe fin kopp. Håper jeg er så heldig å vinne. 2 lodd til meg:-)
    Benytter anledningen å ønske deg god helg

    SvarSlett
  77. Snubla over din herlige blogg og la meg til som følger - så dukket plutselig opp en giveaway på min snikferd - bonus!
    2 lodd og gratulerer med overstått.
    Monica

    SvarSlett
  78. 1 lodd på meg :)

    Klem Tonepus,
    tonelove_89@hotmail.com

    SvarSlett
  79. Jeg vil gjerne være med.
    Tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  80. Så tøff den var! Jeg tar gjerne to lodd.

    SvarSlett
  81. Jeg er med i siste liten med 2 lodd!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  82. Kjempemorsom og stilig kopp!
    2 lodd til meg! :-)

    Hilsen Beate M B

    SvarSlett
  83. herlig kopp ! to lodd til meg takk =)
    klem fra lisa =)

    SvarSlett
  84. Fantastisk kopp! To lodd til meg!
    Klem fra bloggkollega Helle ;)

    SvarSlett
  85. Ja, der gikk jeg jammen på en smell! Jaja, ikke alltid like lett å holde styr på datoer ;) Koselig blogg har du uansett! Deg kommer jeg til å følge ;)

    Helle

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai