Rokokkonytt og Bergen-etterlysning

En vakker stol i rokokkostil fant veien fra en kjeller i vestfold til min stue i forrige uke.
Ganske shabby, den trenger nok litt oppussing, men utrolig fin.




Mini må selvsagt sjekke ut hva dette er for noe.


Kurven er kjøpt på bruktmarked.



Tilslutt en liten etterlysning:
Jeg planlegger en tur til Bergen om ikke lenge, og trenger tips til vakre hjem som kan fotograferes!
Har du et fint hjem, eller kjenner du noen som har? Tips meg gjerne!
Om du er usikker på om hjemmet ditt er "bra nok", må du gjerne sende meg bilder til vurdering. (Det trenger ikke vært bilder av høy kvalitet, poenget er å få oversiktsbilder over rommene.)
(Haster!)

Ha en koselig onsdag, da!
*-* Jeanette Bækkevold *-*


Kommentarer

  1. ÅHHH, så nydelig den stolen var
    Ikke gjør noe med den, -den er jo bare så vakker med sitt slitte utseende!!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så skjønn stol du har fått deg :) Hjemmet mitt egner seg dessverre ikke for fotografering, men skal si fra om jeg kommer på noen jeg kjenner her i Bergen som har et spesielt vakkert hjem. *fundere fundere* *♥*

    SvarSlett
  3. Åhh.. den stolen var NYDELIG, Jeanette :)
    DEn var så fin.. og den kurven var LEKKER! Slitt og herlig!

    Ha en fin Torsdag i morgen!
    Klem fra S!

    SvarSlett
  4. Det var en nydelig stol:)

    W

    SvarSlett
  5. Synes det ser ut som den er råflott som den er jeg da. Fin patina, og nydelig nysgjerrig pus. :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!