Musikk på kjøkkenet

Kjøkkenet er et rom jeg ikke blogger så ofte, og grunnen er at det er et oppussingsprosjekt. Det mangler både en bit av taket og gulvet, veggene må rives og det samme med gulvet. Men innredningen er en helt ok Ikea-sak, og mens vi sparer opp både penger og tid til dette prosjektet, gjør vi det beste ut av det.

Veggord er en enkel måte å pynte litt på.




Kurv fra Himmelrommet.

Dette var en bursdagspresang fra min kjære kollega Kjersti. Et godt tips!
Mal en ramme hvit, mal bakgrunnen med tavlemaling og vips! Så har du en liten tavle til handleliste etc.

Den gamle vekta er funnet i en bruktbutikk i Kongsberg, og jeg elsker den!



Jeg er dessverre rotete av natur, så glassdører i kjøkkenskapene er egentlig en dårlig idé her i huset.
Hvorfor skal rotet på utstilling, liksom?!
Jeg prøvde først å dekke innsiden av skapene med stoff, men ville ikke ødelegge skapdørene med spikerhull.

Løsningen ble derfor noen gamle noteark jeg fant på et bruktmarked i skien.
Veldig enkelt festet med teip!

Så nå er det musikk på kjøkkenet vårt:-)


Idag har jeg vært på fotoshoot for boligDrøm. Sammen med en stylist har jeg tatt bilder utendørs, i nydelig vinterlandskap. Dessverre er det lenge til jeg kan vise dere resultatet enda!
Det skal nemlig ikke på trykk før neste år:-)

God torsdag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Kjempefine løsninger. Du er så FLINK!! :-)

    SvarSlett
  2. synes kjøkken ditt ser helmaks ut jeg!! Mye lure løsninger og koselig! Ha en fin kveld fra Nina
    http://ninashusoghyttedrommer.blogspot.com/

    SvarSlett
  3. Det var knallfint! Du er helt utrolig kreativ og det er skikkelig gøy og lese innleggene dine:) Ha en fin kveld! Klem Eli

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kjøkken ! Likte veldig godt den krydderhyllen din. Hvor har du kjøpt den ?

    SvarSlett
  5. Så fint du har det på kjøkkenet!! Syns ikke det så ut som noe oppussingsobjekt i det hele tatt jeg:-)!
    Og så kult det var med de notearkene - genialt enkelt!!

    Kjipt at bildene du tok idag ikke kommer før neste år da... Men den som venter på noe godt..

    Ha en kos kveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  6. Masse nyttige tips å hente fra ditt flotte kjøkken. Jeg tenker de vinterbildene er super,gleder meg til å se dem til neste år.
    Ha ei flott helg!
    Klem : )

    SvarSlett
  7. Vakkert! Dekorativt med notearka! Du er ein liten luring! :) Håper du likar romma eg lagar til, får litt hetta viss min eigen stil kanskje er mindre bra, enn den eg hadde før? Det føles i alle fall bra å gjere mine ting! :) Skulle gjerne sett bilda du har tatt i vinterlandet! Eg er veldig rolig, men bruker ikkje krykker lenger, og det er jo supert. Har SÅ lyst på ein fototur saman med lillemora mi! Vil ut til havet...

    Ha ein fin vekeslutt!
    Klem frå Elin

    SvarSlett
  8. Hei Jeanette!
    Så kult det ble med notearkene i skapene!....og de kommer jo veldig til sin rett med alle de andre kule detaljene du har der inne!
    Kjærleik til kjøkkenvekten din!

    Vi har også Ikea og tanken på at man bare kan skifte fronter hvis man blir lei er fantastisk!

    Med ønsker om en deilig og avslappende helg!

    Klem, Hanne!

    SvarSlett
  9. Kjøkkenet ditt er jo kjempefint! Mitt tips til å kle skapdører med stoff uten å lage hull er å bruke borrelås...den kan klebes eller sys fast til stoffet, og den kan klebes på skapet. Brukte det selv på noen store skap med glassdører, funket perrrrfekt :) I dag skriver jeg om koppen på bloggen min, lånte bildet ditt, håper det er ok. *♥*

    SvarSlett
  10. Av det du viser her er kjøkkenet ditt så absolutt bloggbart. Stilig med notearkene! :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!