Katteseng makeover

Katten vår, Mini, er forelska i en pappeske.
En grusomt stygg, grønn pappeske.
Søsteren min kom med den rett før jul, da var den full av frukt som var til overs på jobben hennes.
Da frukten var spist opp satt vi esken på gulvet, og da Mini så den var det kjærlighet ved første blikk.
Han har ligget i den siden.

Jaja, tenkte jeg. Det er vel bare en periode.
Men så viser det seg at forelskelsen er langvarig, og jeg er dritt lei av å ha en grønn pappeske i stua.
Så da er det bare en ting å gjøre: Make over!


Før

Etter

Etter en liten runde med gråpapir, teip, blonder, stempelputer og bokstaver, passet den litt bedre inn i stua hos oss.


Og Mini er fornøyd:-)

*-* Jeanette Bækkevold *-*

PS: Husk å melde deg på min give away!

Kommentarer

  1. Skjønn! Både eska og pusen :)

    Klem E

    SvarSlett
  2. Snakk om heldig katt!!!
    Nydelig-både senga og katten:)
    Hilsen To-do

    SvarSlett
  3. Hihi, så skjønn♥
    Den ble jo skikkelig lekker etter en liten make-over av deg da! Bortskjemt liten katt du har ;) hihi..

    Ønsker deg en fin uke,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  4. For en heldig katt som fikk en så fin seng :)
    Ser ut som den er veldig fornøyd ;))
    -synnøve-

    SvarSlett
  5. HAhahhaahhahahahahahhahahha... Nå lo jeg godt.. Mini må jo få ha esken sin.. :)Og mor må ikke ødelegge interiøret sitt!

    SvarSlett
  6. Nå måtte jeg smile fra øre til øre. For en god historie. Syntes også makeoveren ble suveren. Kjempefin.

    SvarSlett
  7. hee hee hee så skjønn :) smart løsning !

    SvarSlett
  8. Her snakker vi skikkelig makeover! Fra stygg, til aldeles nydelig:) Du er kjempe kreativ og flink:)

    SvarSlett
  9. hi-hi. du fornekter deg ikke.

    SvarSlett
  10. He he hun er ikke storforlangende når det gjelder størrelsen på plassen i den ihvertfall:)
    Den ble jo kjempefin etter make over...
    klemklem

    SvarSlett
  11. Den ble helt fantastisk fin!! =)

    SvarSlett
  12. Hi hi, det ble jo kjempeflott! Pus så veldig fornøyd ut der han lå :)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  13. Ååå den ble jo kjempesøøøt jo :D

    Grønn er ikke akkurat min favorittfarge, men etter makeover'n du lagde på den eska, kunne jeg godt hatt selve eska stående til pynt her hos oss, hihi :)

    Kjempesmart :)

    SvarSlett
  14. Kjempesøt katteseng!
    Tusen takk for fin award, skal hente den senere.
    Ha ei god natt!
    Klem : )

    SvarSlett
  15. Mini har finere seng enn de fleste! Snakk om suverent bra makeover :) *♥*

    SvarSlett
  16. Hehe! Tenk å presse seg oppi den lille esken da! Ler..
    Ble kjempefin!!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  17. Den fineste kattesenga jeg har sett Ever!

    SvarSlett
  18. Steike! For en forandring, utrolig imponert. Den ble jo nydelig, å se skjønne lille pjusken som ligger oppi der - herlig <3 For en fantastisk kreativ sjel du er, du er herved invitert til å komme på besøk til meg. Any time :P Varme klemmer fra Tone

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!