Bursdag = Berberpledd!

På lørdag har jeg bursdag, da blir jeg 31 år. Jeg mener, 29.
Jeg er veldig tilhenger av å kjøpe bursdagspresang til seg selv, man vet jo tross alt best selv hva man ønsker seg? :-)
Da jeg ikke kjøpte presang til min egen 30årsdag i fjor (jeg mener, 29årsdag) , slo jeg på stortromma i år og kjøpte det jeg ønsket meg aller mest: Et marrokansk berberpledd.
Og jeg skal love deg at jeg ble kjempeglad!

Teppet har jeg ønsket meg lenge. Jeg ble forelsket i det første gang jeg så det. Det kalles også marrokansk brudeteppe, les tidligere innlegg med historien her.


Er det ikke nydelig?
Bare en interiørnerd blir vel forelsket i et pledd, men... Aaaah, så vakkert det er!


Jeg planlegger å kjøpe en lenestol, og da skal pleddet få pryde den. Men foreløpig har det fått plass i sofaen i stua.



Mini var selvsagt nysjerrig på mors siste bytte.

Det ble godkjent tilslutt:-)

Gratulerer med dagen, Jeanette!


Kommentarer

  1. Ja, gratulerer med nytt pledd! Det har du virkelig fortjent. :-D

    SvarSlett
  2. Gratulere med dagen:DDD Og grattis med nytt teppe:DDD Nydelig. Klemz

    SvarSlett
  3. Off.. Hun ble plutselig syk i august.. Begynte å tisse rundt.. Trodde det var urinveisinfeksjon, men det viste seg etter nye prøver nå i forrige uke at det var kronisk nyresvikt.. Sukk.. Fæle greier.. Ble verre forrige mandag. så da tok Petter henne med i går til veterinæren.. Skjønner ikke at han orket..

    Takk for tipset!!
    Klem fra
    Christina

    SvarSlett
  4. Gratulerer med flott pledd! Det er egentlig ganske lurt å kjøpe bursdagsgave til seg selv,så får man det man ønsker seg!
    Ha en fin kveld!
    Klem : )

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye.. =) Slike tepper er jo såå fine.. heldig du! Skapet ditt ble forresten fint det også.. godt å slippe å tenke på hvordan alt skal stå inni der.

    Ha en fin kveld

    Anya

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med både nytt nydelig brudeteppe og forestående 29-års dag :)
    Har viderepostet en award til deg inne hos meg. Finner alltid så mye fint her hos deg ☺
    Klem Nina

    SvarSlett
  7. Skjønner forelskelsen:-)

    SvarSlett
  8. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så nydelig!!! LOVE it!
    Dette er på min ønskeliste, men siden eg har fylt 30 og 40 lurte jeg på om jeg skulle hoppe tilbake og følge ditt eksempel - gave til meg selv (har jo mye å feire) hadde vel vært på sin plass..

    Takk for at du la deg som følger hos meg - så fant jeg deg også :)

    God helg!

    Tove

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!