Kaffekos

Til bursdagen min var jeg så heldig at jeg fikk Nespressomaskin av Mannen. Veldig god kaffe! Og siden melkesteamer følger med, blir det en del kaffeeksperimentering her i huset for tiden.

Her følger noen bilder fra forrige helgs kaffeeksperiment: Hjemmetlaget kaffe mokka.

1 espresso
Melkeskum
Sjokoladesaus
Kakao til pynt
+ en dæsj sukker eller kandisstang


Kandissukkerstengene fant jeg på Søstrene Grene. Utrolig fine!


Idag har jeg og kollega Kjersti vært i Sarpsborg på interiørjobb. Moro!
Men nå er det helg, og jeg velger å fylle min med Mann, blåskjell, rosévin og Senkveld.

God helg!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Nydelige bilder. Nesten så jeg får lyst til å starte å drikke kaffe selv :)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder. Nespressomaskinen er jeg kjempe glad i og. Har også melkesteameren:)

    jeg skal lage meg kaffen min nå, har helt glemt den i dag;)

    W

    SvarSlett
  3. Nam :D kaffe mokka er hittil favoritten min !
    Lekre bilder.

    SvarSlett
  4. Å, så nydelige bilder:) Her i huset har vi bestilt creem farget Nespressomaskinen med melkeskummer.Lefdal var utsolgt,håper den kommer i løpet av kort tid:) Tusen takk for oppskiften din:) Gleder meg til å nyte en deilig kopp med kaffe latte i Greengate krus:)
    Ønsker deg en fin helg
    Klem

    SvarSlett
  5. Grattis. Nespresso gjør seg i hverdagen. Nespresso fan selv. Mmmmmm. <god helg videre. Signe

    SvarSlett
  6. Hei Jeanette! Gratulerer med vel overstått! Så gøy med den nye kaffemaskinen, jeg ser du har lekt deg litt...lekre bilder! Skulle ønske jeg også likte kaffe. Ønsker deg en flott uke, klem fra Jorunn

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!