Skap-pimping

Jeg har et skap fra House doctor som jeg er veldig glad i. Der er det plass til mye!
Problemet er bare at jeg syns det ser litt rotete ut... Spesiellt flasker og vindunker er jo ikke akkurat veldig dekorative.
Derfor dekket jeg til innsiden av glasset med stoff, og jeg er veldig fornøyd med resultatet!

Før

Etter

Jeg måtte jo pynte litt også, da.



Stoffet er gardiner fra Ikea som jeg har klippet opp. Det er mye billigere enn å kjøpe stoff:-)

Ønsker deg en vakker dag!
*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Det ble jo kjempe fint! Vurderte å gjøre slikt med mitt skap også,men har ikke helt funnet det riktige stoffet.
    Ha en god dag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Hei!
    Problemet er at alt syns i disse skapene:-) Ble veldig bra med tekstiler i det,:-) NYDELIG!!!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Flott...
    Ikea har veldig mange flotte stoffer til en billig penge. Superkjekt.
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Helt nydelig ;o)) Jeg lurer på hvor du har fått tak i de kransene. Kjøpes de er har du lagd dem - for de var helt flotte mot det lyse!!! Super blogg ;o) Klem E

    SvarSlett
  6. Nydelig ble det! -vakkert med kransene til! :)
    -synnøve-

    SvarSlett
  7. Det ble veldig fint... :)
    Kan jeg spørre hvordan du festet gardinene?

    Stor klem

    SvarSlett
  8. Lekkert og kjempe lurt!
    Klem : )

    SvarSlett
  9. Så fint det ble:) ja..enkelte ganger kan stoff i seg selv være så dyrt at det ikke lønner seg. Det var en lur løsning du fant på:)
    Klem,Line

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!