Vår på gang

Nå er jeg lei vinteren, så har jukset meg nærmere våren ved å pynte i gangen med gåselabber. (som jeg av en eller merkelig grunn kaller det. Sist jeg sjekket hadde ikke en gås labber, men jeg klarer ikke å venne meg av med å si det! )

Det gir ihvertfall vårfølelse!


De gamle bøkene er kjøpt på antikvariater. Det samme med nøkkelen.

Boka "lykkelige hjem" inneholder sikkert oppskriften på et slikt et, men teksten er så sirlig at det er umulig å forstå hva som står der:-)


Loppiskupp.

Denne kule nøkkelen kjøpte jeg i London, det er egentlig julepynt.
På den står det "The key to success".
Syns den er så fin, så jeg laget et bilde av den.

Loppisbilde + maling + scrappepapir
=



Ha en fin onsdagskveld!
I morgen legger jeg og kollega Kjersti ut på interiørtur. Denne gang er det Vestfoldske hjem som skal fotograferes!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

PS: Husk min give away!

Kommentarer

  1. Jeg kjøpte meg også en haug av de kvistene med store gås"unger" :)
    Så masse flotte ting du har funnet - nøkkelen i bilde var knallfint!
    Kos deg i morgen
    K

    SvarSlett
  2. Hallo:)
    Kjempefine ting..og den nøkkelen fra London var superfin....
    Lykke til på tur...
    klemklem

    SvarSlett
  3. Koselig med vårstemning!

    Gåselabber? Haha. I hodet ditt har begrepene gåsunger og kattlabber surret seg sammen, med andre ord. :-))

    SvarSlett
  4. Lekkert! Så herlege, lyse bilder! Lykke til på tur!

    Klem E :)

    SvarSlett
  5. Ingenting som sier "VÅR" mer enn gåsunger! :)
    Fine bilder her hos deg :)
    Nøkkelbildet ble jo lekkert!
    -synnøve-

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!