Middagsbesøk

God lørdag!
I går kveld kom jeg hjem fra et interiørcruise i vestfold med min kollega Kjersti. Vi har besøkt flere spennende hjem, og kom hjem med spennende reportasjer, en rokokkostol og en kjempestor M i bagasjen!

Idag skal jeg ha venner på middag middag. Borddekking er noe av det beste jeg vet, man kan vel egentlig si at det er en av mine største hobbyer:-)
Denne gang er tema vinter, med et hint av vår!

Ny duk, fra min favorittbutikk Himmelrommet.


Rosedekorasjon på fat.





Enkelt og dekorativt.


Serviettringene er kjøpt på bruktmarked.



Idag kl. 15:00 trekker jeg vinneren av min give away. 
Siste sjans til å melde seg på!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Hmmmm...interiørcruice er et nytt ord for meg men jeg kjenner jeg liker det:)
    Bordet ditt blir supernydelig og gåsungen i glasset toppet det for meg!

    Nyt resten av helgen!

    Klem,Hanne

    SvarSlett
  2. så vakkert, for noen heldige venner du har!!!

    SvarSlett
  3. Bordet ditt ble veldig fint:)
    Trengte litt inspirasjon til borddekking til i kveld:)
    Skal ha gjester her også.

    Ha en fin lørdag:)

    W

    SvarSlett
  4. Nydelig Jeanette, du har et øye for vakre detaljer. ♥ Veldig flink er du. :)

    Kos deg med middagsgjester ! ♥

    God klem fra Anette

    SvarSlett
  5. Interiørcruise, hmm, interessant!
    Nydelig borddekking altså, så mange flotte detaljer - dette kan du :)
    For en flott blogg du har forresten, har nettopp oppdaget den, og nå skal jeg titte meg litt mer rundt her inne.
    Ha en fin helg :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  6. ikke rart det er en av dine favoritt ting å gjøre, du er jo så utrolig flink til det! helt imponert :) enkelt, elegant med fantastiske detaljer

    SvarSlett
  7. Nydelig er det,kos dere masse..
    klemklem

    SvarSlett
  8. Det blir spennende å se hvilke Vestfoldhjem dere har besøkt. Takk for nydelige stemningsbilder! Vakkert. :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!