Optimist


Min (dritt)dag:

Startet dagen med å forsove meg. Åh, nei!
Så jobbet jeg hjemme på kontoret i kjelleren. Digg!
Så hadde jeg plutselig dårlig tid, og fant selvfølgelig ikke lommeboka. Dritt og møkk!
Fant endelig lommeboka, og hadde sykt dårlig tid til å rekke legetime. Shit, shit shit!
Kom frem, fant den eneste ledige parkeringsplassen i en radius av 2 km. Yes!
Opp på legekontoret, legen over en time forsinka! Åååååh.....
Inn til legen, som var et førkje, som mannen min ville ha sagt. (Og det betyr ikke noe godt.)  Æsj.
Ut av legen, ringe mannen for sympati. Blæh.
Time hos akupunktør, hyggelig dame og rolige omgivelser. Deilig.
Så rett på en jobb, for sent ute pga legen. Shit igjen!
Endelig fremme på jobben, får ikke tak i journalisten. What?
Ringer journalisten. Ringer journalisten. Ringer journalisten. Får ikke tak i journalisten. Nå altså...
Setter meg ned og venter i over en time, i en trendy, vond stol. Sukk.
Journalisten ringer! Endelig, og jeg får fotografert en veldig kul stylist og designer. Fett!
Kjører hjem, spiser middag, koser med mannen, tar et bad. Åh, glad denne dagen er over!


Vi har vel alle hatt slike dager:-)

 
Nå er jeg drittlei vinteren, og lengter etter vår. Optimistisk som jeg er har jeg derfor gått til anskaffelse av denne vårblomsten. Så føles det som våren er litt nærmere:-)




*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Næmmen stakkars lille venn, for en dag du har hatt!
    Håper du slipper flere sånne.
    Stor klem!

    SvarSlett
  2. Huff da! Hørtes ikke ut som en spesielt vellykket dag. Dessverre er det mange av disse når vinteren er på sitt værste, men det er jo ikke mange månedene igjen før vi kan hilse solen velkommen. Gleder meg jeg også!

    Klem Madelén

    SvarSlett
  3. Ja...vi har alle slike dager:)
    Håper dagen i dag er snillere med deg...
    klemklem

    SvarSlett
  4. Hahaha...jeg må le og håper du unnskylder;)
    Måtte denne dagen blir LAAAAAAANGT bedre!

    Stooor "passpåblodtrykket"-klem...

    SvarSlett
  5. Heisann!
    Håper du har ein GOD dag idag?!:))
    Men så super godt skrevt da,så levande:))Eg var liksom med i denne historia di!:)
    JA no har eg sett ned over din blogg,å her var det mykje mykje super flott,kjempe fin blogg!!
    Du er no berre kjempe flink i jobben din!!
    Vil ønske deg ein kjekk og fin dag tirsdag!
    Klem,Randi

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Uffa meg, det var en skikkelig dum dag, jeg håper denne dagen er mye snillere og goder med deg ,))
    NÅ er vi snart i mars den første vårmånden, ååh lykke!!
    Jeg er sååå lei av vinter nå, å titter man ut av vinduet så snør det igjen *blæh*..
    Nydelig perleblomst du har kjøpt deg ,)
    Nyt dagen!!
    Klem klem
    Anki

    SvarSlett
  8. Huff, sånne dager dukker opp med jevne mellomrom her - skulle ønske alt gikk på skinner bestandig :-))
    Nydelig vårblomst - her har jeg fyllt stua med tulipaner, og håper også på varmere vær :-)

    SvarSlett
  9. Hey! :) Det var sånn 'annehver-bra-ting-og annehver-kjip-ting' dag! :) Morsomt! :) Bare ikke så morsomt når det først står på :) Men som jeg pleier å si for tiden: 'det kunne vært verre'! :) hi hi.. så koselig at du har lagt deg som følger av bloggen min! Jeg liker!! :)

    Liker bloggen din kjempegodt, og her skal jeg komme igjen! :) Har lagt deg til i bloggrullen min så jeg kan følge med på videre innlegg :)

    Ha en fiinfin dag i dag! :)

    Lilja :o)

    SvarSlett
  10. Noen dager er bare sånn. Alt kommer på en gang.

    Håper du har en bedre dag i dag:)

    W

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!