Lampe-make over og carpe diem

Her kommer to ting til jeg lagde i helgen!

Jeg så en veldig kul ide i Boligpluss for en stund siden. Det var en kul lampe, laget av en naken lampeskjerm. Jeg har samlet det jeg trenger over litt tid, lampeskjerm og fot fant jeg på loppis, pynt fant jeg på en interiørbutikk.

Loppislampeskjerm...

... Blir ny!

Jeg strippet lampeskjermen, og surret pyntebåndet rundt. Tilslutt festet jeg det med superlim, mitt yndlingsverktøy:-)

Ikke så vanskelig, bare litt knotete.


* * *



På Panduro hobby fant jeg disse kule ordene i tre.

Jeg gav de en omgang med grunning og to med hvit maling. Tilslutt pusset jeg lett over de med fint sandpapir for å få den slitte looken.


Idag får jeg besøk fra Australia! Hurra!
Jeg har familie som bor i Australia, og nå er det min eldste fetter Mikael kommer til Norge. Det er det fire år siden vi så hverandre sist. Hans skal bo hos oss, og jeg gleder meg stort!
Ønsker deg en strålende dag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Kul lampeskjerm! Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen (og kommer til å si det maaaange ganger til): Du er så flink, Jeanette!

    SvarSlett
  2. Det var superstilig! Kos deg med besøk og fiiine sommmerdager!:) - Heidi

    SvarSlett
  3. Søt lampe!

    Og så lurt å bruke ferdige bånd! Denne skulle jeg sett før jeg satt hele mandagskvelden og tredde perler på ståltråd - for å få nok til halvparten av lampen min.

    SvarSlett
  4. ..Super Jeanette slår til igjen!
    SUPER fantastisk..

    Gjenbruk er tingen, og med en slik ny vri blir det jo en helt ny gjenstand..
    LOVE IT

    SvarSlett
  5. Jøss, det ble skikkelig kuult :o) Ble jo helt som ny og trendy den der!

    Kos deg med Australiabesøket ditt - fortsatt god sommer!!

    SvarSlett
  6. Fantastisk kuuul lampe! Flinke du!!!
    Ønsker deg fiiine sommerdager fremover!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!