Kort til baby

I går var en superhektisk dag. Jeg dro hjemmefra i 7-tida på morgenen og var ikke hjemme før 21. Jeg og en journalist var på tur til blant annet Skien. Der lagde vi en reportasje som blir å se i Tara etterhvert.

Idag er heldigvis en litt roligere dag. Først litt hjemmekontor, og så en tur til Tønsberg. Der skal jeg gjøre en interiørsak, det blir gøy! Jeg skal gjøre saken alene, men har Per Pettersons "Jeg forbanner tidens elv" på lydbok, og gleder meg derfor til bilturen:-)

Også skal jeg selvsagt innom det permanente loppemarkedet i Tønsberg by, det jeg oppdaget sist jeg var der og kom hjem med både gammelt vindu og tallerkenhylle. Jeeeej! (Skal se om jeg får tatt noen bilder og blogget det i morgen)

* * *

En venninne har blitt mor igjen, og da må selvsagt kort scrappes!
Her ser du resultatet.



Jeg liker å bruke papp-bokstaver, og hadde disse liggende, mens syns de var altfor glorete!
(Og manglet en L, men det fikset jeg lett ved å skjære av en bit av en J.)
Derfor malte jeg bokstavene med hvit akrylmaling, lot det tørke, og pusset så lett over de med sandpapir.
Syns de ble mye finere, og mer passende til en baby:-)
(Dessuten ble det et litt rustikt preg på de, og det er jo bare nydelig!)

Små "diamanter" finnes også i hjerteform, og er en fin detalj.

Kronen på verket!
(Festet med superlim)



Til sist vil jeg bare gratulere svigermor med 60 ÅR idag!
Gratulerer!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Nydelig kort :) Enig i at glitterbokstaver kan bli litt glorete ;)

    Hva syns du om boka? Jeg hørte på den for en god stund siden, men den ga ikke meg noe...syns ikke det var noen handling (om jeg husker riktig).

    Har du lest/hørt Ut og stjæle hester? Jeg har ikke lest den, men har hørt at folk ofte liker den ene og ikke den andre av disse to bøkene, begge veier. Så kanskje Ut og stjæle er mer for meg ;)

    SvarSlett
  2. For et vakkert kort, og det var en sabla god ide å male de bokstavene - det ble storveis! Og så detaljene da... *sukk* helt nydelig!
    Jeg liker din sommerlige look storveis - helt nydelig Jeanette!
    Og du, apropos det Japanske hengekirsebærtreet - det bærer dessverre ikke bær, det er bare et prydtre - lykke til med ditt trekjøp, blir nok finfint:))
    Og du så mye fint du fikk handlet - kjære vene så mange godbiter!
    Masse nydelig her hos deg - jeg lar meg inspirere og imponere!
    Ha en herlig uke!
    Klem Lokki

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!