Uteplassen tar form

I går var en herlig dag! Sola skinte og det gjør virkelig mye med sinnet til en solhungrig nordboer.
Jeg satt dessverre mest innendørs i går, men det gjør ingenting, fordi grunnen er at jeg har fått solgt en av interiørreportasjene til et stort interiørmagasin! Jeg er superhappy, og gleder meg sånn til å kunne fortelle dere når og hvor det kommer på trykk:-)

Men en liten tur ut fikk jeg meg. Data'n min begynte nemlig å bli passe full av bilder, noe som betyr at jeg må renske harddisken litt. Dette tar litt tid, så da fortet jeg meg ut og fikk endelig pyntet litt på uteplassen min i mellomtiden. (Her utnytter vi hvert sekund i sola!)


Vennligst ignorer den stygge ledning/vannslangedingsen i hjørnet:-)
Jeg fikk endelig tatt ut symaskinbordet mitt!
Jeg er ikke ferdig, men viser dere bilder alikevel:-)

På veggen hang jeg litt forskjellige bilder jeg har samlet på.

Dette fant jeg på loppis.

Det nydelige fuglebildet er fra Dorotheas.

Og dette fant jeg på Plantasjen.

Søt, liten kurv med plass til hageredskaper fra Bohus.

Den store jernplata mi satt jeg også ut. Den skal behandles med en lakk som bevarer rusten, slik at fargen ikke smitter.


Håper du hadde en fin St- Hans-feiring går!
Nå er det snaaart helg:-)

Idag kl 15:00 er det trekning på give away'en min, så nå er det siste sjans for å melde seg på!
Det kan du gjøre HER .

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. ååå..Fine ute-plassen din
    Så kult å bruke singer bordet som "plante"bord

    *me love*

    Loppisbildet ditt skulle jeg gjerne hatt fingrene i..

    Ha en superduper dag :)

    SvarSlett
  2. Å mye fint snuppa:) Spennende, hvilken reporasje er solgt??

    Nyt dagen,
    Klem klem fra meg:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!