Søppelskatt!

Her om dagen var jeg ute og kjørte, på vei til en jobb.
Plutselig fikk jeg se noe som lå slengt i en grøft langs veien. Jeg er litt i "loppemarked/ gjenbruk/ alt-kan-brukes"-modus for tida, så jeg har nok øynene litt mer åpne for sånt enn vanlig.
Jeg bråstoppet bilen og fant et nydelig vinstativ! Ferdig rustet og veldig shabby chic! Det var tydelig at noen hadde kastet det fra seg. Det har nok ligget der en stund, siden det har rustet ganske mye.
Det tok litt tid før jeg fikk det inn i min lille Toyota Corolla, som allerede var full av gamle vinduer, tallerkenhyller, bordstativer og fotoutstyr. Men det gikk på et vis!
Det må ha vært litt av et syn for de nærmeste naboene: En bil som bråstopper, en som løper ut i grøftekanten,  stapper søppelet inn i bilen og farer avgårde:-) Hahahaha!

Og hva sa mannen?!
"Hmmmm..."

Er det ikke fint? Vurderer å kappe av halvsirklene.
Også må bordplata rettes opp litt.

Jeg elsker den rustikke, rustne, nye vinhylla mi!

Litt stæsj, så blir det bra!
(Og litt flere vinflasker, selvsagt. Det blir egentlig det vanskeligste ettersom både jeg og min kjære er veldig glad i vin! Er det teit å fylle opp med tomme vinflasker, liksom?)






En manns søppel, en annen manns skatt!

*-* Jeanette Bækkevold *-*





Kommentarer

  1. Hi hi, det var en morsom historie. Flaks for stativet at det var DEG som kom kjørende den dagen. Det var nok godt å få komme inn i varmen igjen etter en laaang og kald vinter. Skulle til å poengtere at stativet måtte stå feil vei på de øverste bildene, men jeg ser at du har snudd det(?) på de nederste. Visst ble det fint, Jeanette. Det var nok en mening med at du fant det. Og jeg syns forresten jeg ser det... Deg, full bil, bråbrems, søppel inn i bil, kjøre videre...

    Jeg gjentar forøvrig; du har en tålmodig mann!

    SvarSlett
  2. Hihi, ja stakkars stativet, jeg tror det skal få en lykkelig slutt på livet nå:-)
    Og tålmodig mann: OH yeah!
    Klem på deg!

    SvarSlett
  3. Det var litt av et funn....merkelig å kaste et vinstativ i grøfta, hva tenker folk da...hmmm...men bra for deg....Knall fint, kos deg med vin og helg!

    SvarSlett
  4. MÅ IKKE KAPPE AV HALVSIRKLER, ERRU GÆREN!!! Kjempefint stativ, ikke kødd med det som funker, sier jeg.
    Og ikke bry deg om hvor fullt det er eller ikke, det er like fint uten flaskene.
    :) ENjoy!

    SvarSlett
  5. don't fix what ain't broken. Behold det akkurat slik det er

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!