Helgens lopperesultater

Nok en helg med loppemarked!
Denne gang i Skedsmohallen i Lillestrøm. Det finnes en nettside der du kan holde deg oppdatert om loppemarked i ditt område, sjekk ut denne siden: http://www.loppemarked.info/

Dette er helgens loppekupp!

En nydelig, liten lykt.

Et gammelt bilde med blomster. Tror jeg kommer til å male rammen hvit, har ikke helt bestemt meg.

En liten skål, ferdig med patinering!

En gammel og sliten peisblåse! (Eller hva det heter)
Jeg har lett etter en slik lenge, men i butikkene har de kun sånne med elger på og sånt, og de er ikke pene!
Denne syns jeg er helt nydelig:-)

Og en gammel koffert!
 En eldre dame stoppet meg på loppemarkedet og sa til meg at jeg hadde fått meg en fin koffert. Den var fra 50-tallet, sa hun, for sånn hadde hun hatt:-)

Komplett med gamle merkelapper.

Kofferten skal jeg bruke til å ha alle de fine interiørbladene mine i!

På fredag var jeg sammen med farmor, og hun kom med denne kule hengeren til meg. Jeg har fortalt alt om at nostalgi er på mote igjen, og denne hengeren dukket opp i en kasse i boden.Den er fra en klesbutikk på Grønland i Oslo. Hengeren fulgte med et kleskjøp gjort under 2. verdenskrig.

Dødskul! Og ikke bare chic, men shabby også, just the way I like it!

Fortsatt god søndag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*


Kommentarer

  1. Så mange herlige lopper! Digger kofferten:)
    Jeg gikk altså glipp av et loppis i nærleiken jeg nå da, typisk meg, tenker ikke over at det fortsatt holdes loppiser jeg, arg!

    Ha en herlig, ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Mange fine lopper du har fått deg.
    Var flott den kleshengeren.

    Har vært på loppis sjølv i dag og funnet meg nokre fine skatter.

    Ha ein fin søndag. :)

    SvarSlett
  3. Jeg har også en sånn koffert med blader i. og litt annet :) fine funn. :)

    SvarSlett
  4. Så fine bilder - og herlige gjenstander. Veldig fint med bladene i koffert!
    Ønsker deg ei god uke!!

    SvarSlett
  5. Fin, fine lopper :)
    Likte spesielt den hvite skålen, og ikke minst kofferten! Perfekt størrelse til interiørblader ser jeg ;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!