Ødelagt kurv = innflyttningspresang

Jeg er så heldig at min beste venninne har flyttet 200 meter borti gata fra meg, og forrige helg hjalp vi de med å flytte. Da dukket denne ødelagte kurven fra Ikea opp, og jeg så straks potensialet i den og tok den med meg hjem:-)

Ødelagt kurv

+ blomsterpotte (funnet på 70% salg)

+ blomst = Fin innflyttningspresang!

Så fikk hun kurven sin tilbake, men i en litt annen form:-)

En saks og litt superlim var alt som skulle til.
Så festet jeg en snor rundt, som jeg festet en nøkkel i. Nøkkelen er av papp, en brun stempelpute og en svamp gjorde den litt mer spennende, pluss en liten diamant som bling-bling'et den opp litt!


Ønsker deg en gooood helg!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Wow, så flott den ble. Du er virkelig en kreativ sjel.
    Ønsker deg en fin helg.
    Klæmmer fra Susanne

    SvarSlett
  2. Skikkelig stilig! Og flott gjenbruk ;)
    Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  3. fantastisk :) fikk lyst til å lage slike selv ;)

    SvarSlett
  4. Kjære kreative fotografsjel - aiaiai DET ble lekkert!!
    Nydelige detaljer, vet du det der var sabla fint altså - Tusen takk for en knakende fin ide! - også så herlig med nøkkelen på... DET var sveisent!!
    Og du den gaveesken i det forrige innlegget - ME LIKE, Yes ME LIKE storveis det au!
    Nydelig Jeanette!
    Ønsker deg en herlig helg!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  5. Å, så fin, Jeanette. Og så bra at jeg fant bloggen din! :) Legger deg umiddelbart til i leseren min. :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!