Hektiske dager!

Det er hektiske dager for tida, men som frilanser er det en god ting!
Hvor mye det er å gjøre går i perioder, og akkurat nå er det et "sommerrush". Det opplever jeg hvert år, alle magasinene gjør ferdig stoff som skal på trykk utover sommeren når folk skal på ferie.
Men jeg liker det, det passer meg fint å jobbe intenst i perioder.

Pinsen hadde jeg fri, og det var deilig å slappe av. Mai er jo full av fridager, så vi kan vel ikke klage:-)


Endelig har jeg fått hengt opp loppis-lysestaken min. Den passet perfekt på den smale veggen ved siden av døra inn til stua.

Ferdig rustet og det hele. I love it!

Vi har en gedigen busk i hagen, og akkurat nå er den full av vakre, hvite blomster. Litt av den måtte jeg ta med inn. Den dufter nydelig også, skulle ønske det fantes 4D-data så dere kunne lukte:-)

Jeg rakk en liten tur på Plantasjen før pinsen, som dere vet klarte jeg å drepe nesten alt jeg kjøpte der før 17. Mai... (Altfor ivrig, altfor tidlig.. )
Der fant jeg dette nydelige rosmarintreet!
Jeg bruker ofte rosmarin i maten, og elsker duften av den. (Nå skulle jeg hatt den 4D-dataen igjen...)


Nei, nå tar jeg kvelden, det har vært en lang arbeidsdag, definitivt ikke en 9-16-jobb dette her:-)

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. ¨Åh, så flott :) Må du ikke slite deg ut. Jeg har en tendens til å kjøre hardt på i enkelte travle perioder, og når jeg da roer meg ned så ligger jeg syk i en uke.

    Takk for fine bilder og flott inspirasjon

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!