Bursdagskort

Jeg har scrappet litt igjen, denne gang et bursdagskort til min kjære onkel!
Jeg syns egentlig det er litt vanskelig å scrappe kort til menn, det må liksom ikke bli for romantisk og feminint:-)


Det er detaljene som teller i scrapbooking, og jeg liker å bruke små merkelapper og bånd.

Jeg brukte nål og tråd, og sydde langs kanten av arkene jeg limte på.
Jeg er også veldig glad i å bruke glassperler til å pynte med.

For å enda mer dybdeeffekt på blomstene har jeg brukt distressingteknikk.
Les mer om distressing og andre scrapbookingteknikker HER.

Blomster med knapper er fint, men blir enda mer gjennomført med en liten tråd igjennom!

Jeg har mange stempler, både med tekst og motiver. Det kan brukes mange ganger, og på all slags papir!

Og tilslutt: Litt hverdagsscrapping!
En liten lapp på middagstallerkenen gjør fredagen litt mer romantisk:-)

Kommentarer

  1. Makan så flott, vet du det ble ikke sukkersøtt i det hele tatt, det ble en onkel verdig!! Kjempeflott Jeanette!
    Også så nydelig med den lille hilsenen - ja det er de små tingene en ikke må slutte med- det beriker et forhold det :))
    Ønsker deg en herlig helg kreative bloggvenn!
    Klem fra Lokki

    SvarSlett
  2. Du er så flink til å scrappe.. Jeg har liksom aldri lært meg det jeg.. Haha.. Er det vanskelig?

    Vi ser i hovedsak i Skedsmo, pris 2500'-3000'. :) Håper vi finner noe snart.

    Christina

    SvarSlett
  3. hei hei!
    Det var en flott kort. Enig i at det er vanskelig å scrappe til menn, scrappe kortene blir jo ofte feminine og søte :)

    SvarSlett
  4. Er du flink til alt du ??? ;)

    Helt enig at kort til menn er vanskelig, så jeg har ofte droppet det for jeg klarer ikke å være mannekreativ,men dette ble skikkelig stilig.
    Forrige helg ble jo eldstemann her konfirmert, og da fikk han mange flotte kort som var hjemmelagde, så der var det flust med gode ideer.
    har kost meg med bloggen din en stund i kveld, kjente jeg trengte litt innspirasjon. Alle de bildene fra uteplassene var utrolig kuule, jeg vil helt klart ha ett slikt lite, hvitt hus ute i hagen ;)
    Men du, ahr du funnet en kuul lyslenke for å ha på uteplassen din ?
    Vil gjerne ha noen tips hvis du har...jeg har en sommerstue på verandaen som så sårt skulle hatt en lyslenke eller to,men jeg finner ingen jeg liker.

    Ha en fortsatt fantastisk helg - klem fra trøndelag (her snør det ...)

    SvarSlett
  5. Hei på deg!
    Takk for besøk og superkoselig kommentar i bloggen min. Og takk for en fantastisk reise igjennom din blogg. Utrolig mange lekre bilder *Dåne* Legger meg til som følger, for dette vil jeg se mere av :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!