Gaveeske makeover!

Jeg kaster aldri esker, så jeg har alltid et lager av store og små som kan brukes til mye rart. (Som tar opp masse plass, selvsagt)
Denne gang skulle jeg gi bort et gavekort i bursdagspresang, men jeg syns det er så utrolig kjedelig!
Derfor lagde jeg en eske til å ha gavekortet i.
Det er jo mye mer spennende å få en pakke, enn en konvolutt!



FØR
En Gullfunn-eske jeg fikk med fint innhold til bursdagen min.

ETTER



Esken kledde jeg med scrapbookingpapir. Litt klipp og lim er alt som skal til!

Jeg har noen små merkelapper liggende, og jeg fant en som passet til anledningen.

Jeg limte på bånd og blomster. Jeg bruker vanlig lim for det meste, men også superlim på vanskelige steder.

Jeg festet knapper i midten av blomstene, og festet en tråd i hullene. I tråden festet jeg noen små blomsterperler.

En liten sløyfe rundt gavekortet, også var det ferdig!


Fin onsdag til deg!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Søt! Og lurt:o)
    Slike kan jo brukes når jentungen skal i venninnnebursdag og, de gir oftere og oftere penger nå, har blitt så store:o) Brette 100- lappen, knyte en sløyfe rundt den og putte den i en hjemmepimpet eske, takk for tips:o)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. mmm...skeptisk! Er det bra når esken er finere enn presangen??? Den burde nok komme med en advarsel: No way but down from here!

    Nydelig!

    SvarSlett
  3. hei hei!
    Det var jo lurt. Har også en del esker liggende! :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!