Sommer kommer!

Vel overstått 17. Mai og langhelg!
Her i huset har vi kost oss og bare slappet av, det er godt å få ladet batteriene litt.

Det er hektiske dager for tida, men det er akkurat slik jeg liker det!

Jeg er mye rundt og farter, i går var jeg i Larvik på jobb. Og der så det sånn ut!
For et nydelig sted Larvik er. For første gang i år gikk jeg utendørs i bare armer, det var så digg! Og jeg som tok på meg ullsokker da jeg dro hjemmefra, de dro jeg fort av meg igjen;:-)

Sommer for meg starter den dagen jeg slår av rompevarmeren i bilen, og det var i går! Hurra!


På festningen i Larvik sto dette nydelige Magnolia-treet i full blomst. Det er så vakkert! Det har jeg lyst på i hagen.




I helgen sneglet denne lille karen seg bortover i hagen vår, jeg må si jeg liker den mye bedre enn monsterstorebroren hans som vi hadde i hagen i fjor...

Ha en fin onsdag, husk at det er langhelg igjen straks!

*-* Jeanette Bækkevold *-*



Kommentarer

  1. Hei Jeanette ! Velkommen som følger på min blogg. Så fin blogg du har. Mange fine bilder.
    Jeg ser du har vært i Stavern og tatt bilder.
    Er selv født og oppvokst i Stavern som jeg er veldig stolt av. Flyttet tilbake for 4 år siden. Jeg kan se ut til Stavernodden fyr og går stadig tur gjennom Fredriksvern Verft. Min yngste datter giftet seg i Fredriksvern Kirke og vi var heldige som fikk feire det i Offisersmessa som ligger på skrå over de gule sjaluppskurene du har tatt så fint bilde av. Nydelige bilder av Magnoliatreet også.
    Velkommen tilbake til Stavern.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!