Bryllupskort

Som før nevnt var jeg i bryllup i helgen, og da måtte jeg selvsagt scrappe kort!


Nesten alt jeg lager for tida har shabby chic-stil.



Jeg liker å bruke materialer med ulik struktur, som blonder, papp og fint papir.


Og så liker jeg å gjøre litt ekstra ut av ting, så jeg la med en liten pose med hjertesukkertøy:-)

Nei, nå skal jeg ut og fortsette med oppussing av sjenken min! Det er søren meg mye jobb, så her er det bare å henge i.
Fortsatt god onsdag til deg!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Hei! Takk for koselig kommentar hos meg. Jeg sender deg en mail straks!
    Klem

    SvarSlett
  2. Har sett deg en mail, flott blogg du har....
    La meg like godt til her så jeg kan følge deg vidre....
    ha en flott kveld, og likte veldig godt kortet du laget.... Kjempe flott....
    klemmer victoria

    SvarSlett
  3. Nydelig kort med lekre detaljer!
    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  4. Nydelig kort, så flnk du er:o)
    Du har en flott blogg, med flotte bilder, her likte jeg meg veldig godt... legger meg til som følger:o)
    Ha en god natt!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Du kan også sende meg en mail istedet så ser vi om det går, du kan sende mail til victoria@wikhaug.net
    klemmer victoria
    ha en fin helg

    SvarSlett
  6. Råstilig kort og du for noen talende, herlige bilder under her da ;))))

    vakker helg og husk skjenkepauser nå da ;) Hihi

    SvarSlett
  7. Nydelig kort!!!
    Håper du får en fantastisk langhelg med masse fint vær - nyt den ;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!