Verdens vakreste vindu!

Idag har jeg vært i Tønsberg, og der fant jeg jammen meg et loppemarked!
Jeg ruslet rundt i de hyggelige, brosteinsbelagte gatene i snøstorm (!) da jeg kom over det. Et slags permanent loppemarked, ganske stort og der var det mye fint.
Jeg har fått helt dilla på å gå på skattejakt. Og skatter fant jeg!

Jeg måtte sende følgende SMS til min kjære:
"Darling, ikke drep meg nå, men jeg har kjøpt et gammelt, slitt vindu. Til pynt altså! Veldig shabby chic... "

Og svaret?
"Hmmm"

Men det var grisebillig, og jeg fikk mannen til å hjelpe meg med å få det inn i min lille toyota corolla, noe som gikk akkurat!


Jeg elsker dette vinduet! Det er så herlig rustikt og nydelig! *sukk*
Det skal jeg ha stående i stua til pynt, kanskje henge litt stæsj på det. Englevinger, for eksempel.
Mannen er fortsatt ikke overbevist, men erfaringsmessig så trenger menn litt tid på å venne seg til ting:-)




Men jeg fant flere ting, jeg!

Syns dette var så nydelig, og har tenkt til å lage et bord ut av det.

Også fant jeg tallerkenhylle! Det skal jeg male hvitt.

Og HVITT var det i hagen min også idag! Hva SKJER med snø i mai?!

Mini er usikker på om han gidder å gå ut i snøen.

Stakkars blomstene, jeg håper de klorer seg fast!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. jeg er en gammel loppis-fantast og har slept mye rart til husers, og jeg skjönner akkurat hva du mener hva gjelder menn. Og hadde jeg ringt og sagt at jeg skulle ta med et gammelt vindu hjem hadde samboeren sagt: Like hell you are (han har fått nok for lenge siden kan du si) min store last er gamle metallbokser og skåler.

    SvarSlett
  2. Heldige deg...slike vinduer får jeg aldri nok av, og ekstra fint blir de med hønsenetting synes jeg. Klem fra Maliva

    SvarSlett
  3. Ja, hønsenetting er SÅ fint. Se på denne linken: http://2.bp.blogspot.com/_O4mj9G2TmDw/S89bTgzyRzI/AAAAAAAAApg/I4RcuFUmWYE/s1600/IMG_6691.JPG

    Forresten... du har en meget tålmodig mann!

    SvarSlett
  4. Det vinduet var skikkelig stilig og ordentlig rustikt, skjønner godt at det måtte bli med hjem :) Får håpe mannen blir omvendt etter hvert når han blir vant med det og du får stæsjet det ;)

    SvarSlett
  5. Åh, jeg elsker gamle vindu. Vil lage meg en skillevegg av gamle vindu en gang når jeg blir stor :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!