Fotoshoot med Anja Edin

For noen uker siden møtte jeg håndballspilleren Anja Edin, og resultatet kan du nå se i Shape up!

 Hun spiller på Storhamar, og vil møtte henne hjemme på Hamar.
Anja er vel det man kan kalle en dame med bein i nesa! I tillegg til å spille håndball, som er tøft i seg selv, (sier en som slutta med fotball da hun var 12 og ble tvunget til å ta cooper-testen) driver hun sitt eget firma, "Fearless". Hun holder foredrag om selvtillit, samarbeid og grensesprengning.

Anja har et image som "tøffing", men vi fant fort ut at Anja har flere sider ved seg enn den du ser på håndballbanen. Hun har mye på hjertet, og er en reflektert person. Og det syns jeg er morsomt å prøve å få frem når jeg fotograferer.
Les hele intervjuet og se flere bilder i Shape up!








Ha en strålende onsdag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Jeg synes du er så flink! Liker bildene dine.
    huff.. grøsser av minnene fra cooper testen på skolen... brrr... :)

    SvarSlett
  2. ...For en utrolig dyktig fotograf du er
    Elsker stemningen i bildene dine.
    Her må jeg snoke mer..
    Takk for titten:)

    HuGs

    SvarSlett
  3. Hei på deg:)
    Så du hadde lagt deg til...måtte stikke nesen innom her...:)
    FYTTIGRISEN så FLINK du er til å fotografere!!
    Veldig gøy å se bildene dine:)
    Legger meg til som følger:)
    Camilla

    SvarSlett
  4. My programmer is trying to persuade me to move to .net from PHP.
    I have always disliked the idea because of the costs.
    But he's tryiong none the less. I've been using WordPress on numerous websites for about a year and am
    nervous about switching to another platform. I have heard fantastic things about blogengine.
    net. Is there a way I can transfer all my wordpress content into
    it? Any kind of help would be greatly appreciated!
    Here is my homepage ; peak pilates

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!