En blomstrende helg

Ja, da var det mandag igjen, da!
Jeg har hatt en veldig fin helg som inneholdt både bryllup, loppemarked, blomster, tapas og rosevin!

På søndagen var jeg en tur på Plantasjen sammen med søstera mi.
Jeg tror vi kan fastslå at Rhododrendonen fra i fjor har utspilt sin rolle...

På Plantasjen fant jeg denne nydelige blomsterkassa!

Og denne herlige, rustikke pyntesaken!



Lavendel har jeg ønsket meg lenge, og jeg syns dette nydelige metallskiltet passet helt perfekt oppi!

Så fikk jeg endelig pyntet opp litt på trappa.

Bildet er på lerrett, og det skal jeg spikre opp på veggen ute, tenkte jeg.

Også fant jeg mitt oliventre!
Det er også noe som har stått på ønskelista lenge, men overalt hvor jeg har kikket har de ligget på 7-800 kroner... På Plantasjen kostet det 350,-. Løp og kjøp:-)

Jeg skal jobbe skikkelig, skikkelig hardt for å holde dette i live altså! Jeg lover at jeg skal lese masse om det, og gjøre alt som står i hageboka!

Jeg hadde ikke så mye hell med meg på loppemarked i helga, det eneste jeg kom hjem med var denne svære tekanna. Perfekt til å ha blomster i!

Pelargonia skal visstnok blomstre hele sommeren, og være veldig enkelt å få til. Perfekt for meg som har alt annet enn grønne fingre.

Og som om ikke det var nok, fikk jeg før helgen en gave fra søte Aina med denne bloggen, som jeg vant da jeg deltok i brudekjoleavstemningen hennes:-)
Tusen takk, Aina!


God mandag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Så mye lekkert! :)
    Oliventre er visst et must i år ;)
    Skikkelig stilig med den tekanna som blomsterpotte!

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har funnet ;o) nesten så jeg får lyst til å late som jeg har grønne fingre - noe jeg ABSOLUTT ikke har ;))

    Får håpe været tillater at blomstene dine lever en stund framover ;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!