Vår på trappa

Her nytes de deilige påskedagene for fullt, sola skinner og skinner, og det er så deilig.
Jeg har endelig fått ryddet vekk skøytene som hang til pynt på trappa, og erstattet dem med noe som sier litt mer "vår".
Det er jo litt tidlig å plante blomster ute enda, jeg tar ihvertfall ikke sjansen. I mellomtiden pynter jeg med friske blomster.


Disse krokusene er fra hagen.




Ny stickers på inngangsdøra! (Bienvenue= velkommen, på fransk.)

Ut å nyte sola!
*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Så utrolig koselig, og de små krykkene med blomster på krokenen var kjempe oppfinsome!

    Ha en flott påske.

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Så koselig du har pyntet det til ved inngangspartiet ditt da - veldig koselig å komme på besøk her kan jeg tenke meg!

    Stemorsblomster kan man fint plante nå, de tåler ned til minus 5 grader :)

    Ha en fortsatt fin påske,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!