Gammel dukke som ny

For en stund siden blogget jeg om dukken min Anita Skorgan.
Dukken har jeg hatt siden jeg var ett år, og den betyr uendelig mye for meg. Dessverre er hun preget av mange års lek, og jeg bestemte meg derfor for å sjekke om noe kunne gjøres.
Nå er hun endelig tilbake fra et besøk hos dukkedoktor Monica, og jeg er superfornøyd med resultatet!

Før

Etter

De nye øyene ligner på de eksisterende da de en gang var nye.
Har du en gammel dukke som trenger litt stell?

* * * * *

Her er det hektisk, som vanlig!
Idag har jeg og og kollega Kjersti vært i Hamar-området og gjort et par interiørsaker. Det er så gøy å reise rundt og besøke vakre hjem!
Tips meg gjerne om du vet om et:-)


Jeg må bare vise noen bilder av disse vakre rosene.
De fikk jeg av en venninne, onsdag for to uker siden! Og de er like vakre enda. Snakk om kvalitetsforskjell på roser, vanligvis syns jeg de dør på mindre enn en uke! Disse er over to uker gamle:-)


Her i huset er det husarbeidsdag på torsdager, ikke moro, men det må til.
Ønsker deg en fin torsdag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*


Kommentarer

  1. wow, hun ble kjempefin. Litt foundation også, ser det ut som?
    hilsen evapeva

    SvarSlett
  2. Ja..hun ble bare vakker..desverre er mine dukker borte....
    Og rosene nydelige...de er vakrest når de er kommet ut så langt...Det er nok forskjeller på kvaliteten etter prisene...ikke tvil om det...
    Ha en koselig kveld
    klemklem

    SvarSlett
  3. Helt fantastisk! Jeg kunne godt tenke meg å få fikset Annedukken min. Var det dyrt? *♥*

    SvarSlett
  4. så fin dukke! ser jo helt ny ut!

    SvarSlett
  5. Hei! Ah saa fin den ble. Nydelige roser! Klem fra Lotta

    SvarSlett
  6. Hei Jeanette;)

    Fin Anita ble;) Jeg har også en sånn som henger på halv åtte og Milian er redd henne.
    " Ta ho Stina-mor bort mamma, æ e redd ";))

    Jeg er så spent at jeg holder på å sprekke og skulle helst ønske dere var her nå.Er så spent på bildene. Skjønner ikke at jeg slapp dere inn;)haha...

    Ha en deilig søndag!Klemmer til deg.

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Så fin dukken din ble - gøy å ta vare på ting fra barndommen!

    SvarSlett
  9. Har du adressen til henne? Jeg finner den ikke igjen og jeg fikk reparert 2 dukker hos henne i 2011.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!