Hjemmelaget notatblokk

Å, for en herlig dag! Det er strålende vær ute, og idag har jeg spist lunsj med en kollega på Aker brygge.
Er det noe som slår blåskjell på brygga i sola?! Det eneste som manglet var et glass hvitvin, men slikt sømmer seg som kjent ikke i arbeidstida:-)

Nå er jeg tilbake på hjemmekontoret i kjelleren, her er det ikke fullt så glitrende, men koselig læll.

Her er et lite gavetips: Hjemmelaget notatblokk.
Det vil si, jeg har ikke laget selve blokka, men pimpet den litt!
Det kan bli en fin, personlig gave.

Før:
Notatblokk kjøpt på Panduro.

Etter:
Notatblokka, ferdig pimpa!

Utgangspunktet er et scrapbookingark, slike finner man i tusen forskjellige varianter i hobbybutikker.
Et ark holdt til både forsiden og baksiden.
Jeg limte det først med papirlim, deretter limte jeg på all pynten. Tilslutt "forseglet" jeg det med decoupagelakk. Jeg tok på en 3-4 lag for at det skulle bli mest mulig holdbart, den skal jo brukes.

Jeg klipte jeg ut bokstaver fra gamle aviser og limte på.

Pynten var blant annet en øyenstikker i tre, dekket med ark fra en gammel bok og deretter noen lag med lakk.

Baksiden.
Enkel og morsom gave!

Ha en fortsatt deilig dag, her i gåren blir det grillings i sola!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Kjempefin og en smart gaveidè ♥
    Misunner deg lunsjen på Aker Brygge i dette været ja, men jeg hadde valgt reker;))

    Klem line

    SvarSlett
  2. Så kul! Har også laget en variant av denne tidligere, men min var nok ikke så forsegjort...like fullt en suuuuper og personlig gave:)

    Ha en super kommende helg og håper du får slengt bena opp litt også ;)

    klem...

    SvarSlett
  3. Kjempefin gaveidé, så flott den ble!!♥
    Hun ble sikkert kjempe glad for den ,)
    Mmmm for en lunch!! Hørtes kos ut!! :)
    Ha en flott kveld & goood helg!!
    Klem klem Anki

    SvarSlett
  4. Så flott! :D Dette var en kjempefin ide. Den skal jeg huske på;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!