Blomstergave

Da var påsken over for denne gang.
Påskeegget er skrapa, de gule tulipanene har visnet og jeg er solbrent på øyelokka(!)
Men for en deilig høytid det har vært!
Nå er det tilbake til hverdagen, men det er jo litt godt det også.
Jeg hadde ihvertfall trilla rundt, om jeg skulle ha spist de samme mengdene godteri hele tida:-)

I påsken fikk jeg endelig tid til litt hobbysysler, blant annet pimpet jeg opp denne søte zinkkanna. Det var en gave til en venninne som har hatt bursdag.

Før

Etter

Litt hvitmaling og et stempel satte et personlig preg på kanna.

Oppi blomsten satt jeg et lite skilt jeg laget av en grillspydpinne, et ark, stempel og superlim.
Fin venninnegave!

Velkommen tilbake til hverdagen!

*-* Jeanette Bækkevold *-*


Kommentarer

  1. Så fiiiin den ble etter du har pimpet den litt :)

    Men, solbrent på øyelokka? nå måtte jeg le litt;) Jeg har fått skille etter solbrillene og har STORE hvite ringer rundt øya :p fantastisk med sol♥

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Kannen ble kjempefin Jeanette, du er så kreativ og imponerer stadig meg. :)

    Solbrent på øyelokka, hihi... Du har ikke brukt solbriller med andre ord ! ;) Er en smule solbrent jeg også, solen tar godt nå. Vi kunne jo ikke vært heldigere med påskeværet, deilig ! ♥

    Ha en fin kveld Jeanette ! :)

    Klem Anette ♥

    SvarSlett
  3. Kjempesøt kanne, og jeg må jo bare si TUSEN TAKK nok en gang! Veldig koselig gave å få!

    SvarSlett
  4. Så fantastisk kul den ble! Og så nydelig kort på - det tror jeg at jeg må stjele til en eller annen anledning:-) (håper det er greit:-)!
    Nyt hverdagen igjen, det er brått ikke så lenge til sommerferie:-)!

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  5. Så fin den ble! Lur idè! Ja det er godt med hverdagene - heldigvis er det dem det er flest av, ellers hadde vi vært mange som hadde trillet rundt ;-)
    En god dag ønskes fra
    Cathrine :-)

    SvarSlett
  6. Jeg har sikkert spist like mye is som du har spist godteri i påsken. En gjennomsnitts 8-åring på 17.mai kunne nok ikke slått meg om han prøvde!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!