Årets første grillings

Påskeferieeeee!
For en herlig helg det har vært, her jeg bor har det vært sol og deilig temperatur.
Så da ble det årets første grillings på verandaen lørdag.
Å, som jeg elsker vår og sommer!



Deilig grønn salat med min favorittdressing:
* Olivenolje
* Litt sitronsaft
* Litt parmesan
* Pepper


Lammepølse på grillen.

Jeg elsker å lage fisk i folie på grillen, her har jeg laget steinbitfilet med sitron, pepper, olivenolje, paprika og vårløk. Pakk inn i aluminiumsfolie og bak i ca 15 minutter på grillen.

Rosévin ER sommer for meg!

Nyt påskeferien!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. ser fantastisk ut, god påske!

    SvarSlett
  2. Ser fantastisk herlig ut!!!
    Ønsker deg en fortsatt fin
    uke og God Påske til deg :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Herlig!!!

    Ha ei fiin påske!

    SvarSlett
  4. Dette så deilig ut! Nyt dagene videre, og god påske!

    SvarSlett
  5. Ble skikkelig sulten av disse bildene :)

    Om du er glad i rosévin kan jeg anbefale Beringer sin, den er en skikkelig snopevin... smakte den første gang på vinyearden deres i California :D ble helt hekta! *♥*

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!