Marias vårfest

I det nyeste nummeret av BoligDrøm, som er i butikkene på mandag, kan du møte denne søte dama.
Hun heter Maria Hovtun, og har dekket et nydelig vårbord for BoligDrøm.
Maria er norges svar på Martha Stewart, og har akkurat gitt ut denne boka.
Se flere bilder og få alle oppskriftene i boligDrøm:-)
Jeg kan ihvertfall garantere at kakene smaker nydelig!














Idag har jeg hatt regnskapslørdag. Blæh. Ikke så moro, men nå er jeg ferdig med det og har planer om å nyte resten av helgen:-)
Løp forresten og kjøp VG idag, mammaen min Gro Landfald er med i en reportasje med hunden sin!
Selv skal jeg ut og handle NUH!

God heeeeelg!

*-* Jeanette bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Har allerede lest bladet, fikk det i går.
    Flotte bilder!
    Klem : )

    SvarSlett
  2. Har sett det flotte innlegget. Det var så mange flotte bilder på bloggen din!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!