Vinn BoligDrøm!

Jippi det er 1. Desember!
Tid for julekonkurranser:-)

Jeg er så heldig at jeg har fått tre BoligDrøm-abbonementer å lodde ut her på Jeanettes kreative utbrudd!
BoligDrøm er et helt nytt livstilsblad med interiør, mat og hage. Det kommer ut 10 ganger i året, og verdien på premien er 488 kroner.

Jeg trekker en vinner hver søndag frem til jul.
Den første konkurransen kan du være med på her, det eneste du trenger å gjøre er å skrive en kommentar til dette innlegget.
Første vinner trekkes søndag 5. Desember.



Lykke til!

Kommentarer

  1. Denne må jeg slenge meg på. Har lest første nr og likte det veldig godt. Tvi tvi til meg!

    SvarSlett
  2. Pick me! Pick me!
    Hilsen Camilla
    spjekelse@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Har lest første utgaven, og likte bladet veldig godt! Hiver meg med på denne ;-)

    Hilsen Veronica

    SvarSlett
  4. Kjempeflott blad, så dette er jeg gjerne med på :) Ha en flott uke! :)))

    Hilsen Sandra :)

    solsasa@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Åh, så fantastisk start på desember!
    Har kjøpt første utgaven, og jeg likte det kjempegodt!
    Ønske, ønske, ønske!
    Fiiin desemberdag til deg!

    SvarSlett
  6. Jeg slenger meg på :o) Kjøpte første nr på fredag og er enda ikke ferdig med å lese det. Koser meg hver gang jeg setter meg ned og kikker!
    Ps fine bilder fra Anettes hus!
    Ha en fin førjulstid :o)

    SvarSlett
  7. oi for en julegave det hadde vært!! :)
    Krysser fingre og håper vinnerlykken titter min vei :)
    -synnøve-

    SvarSlett
  8. JA TAKK sier bare jeg :) og samtidig lykke til alle sammen *♥*

    SvarSlett
  9. Tenkju plis :-)Kjempeflott blad, så dette vil jeg være med på:-)

    SvarSlett
  10. Jippi, det vil jeg gjerne være med på. Bladet var kjempekoselig og bildene flotte. Gleder meg allerede til neste utgave. Ønsker deg en fin fin førjulstid, klem fra meg:))

    SvarSlett
  11. Så flott - jeg har inntrykk av at dette er et koselig blad! Jeg hiver meg med dette inn i konkurransen om et abonnement!! :)

    Og uansett; bra initiativ og gode ønsker om en koselig førjulstid! :)))

    SvarSlett
  12. Hei! Det har jeg lyst til å være med på! :)

    Må forresten skryte av de fine bildene du tar! Du er kjempeflink :) Matreportasjen i Kamille var lekker!

    SvarSlett
  13. Kult, slenger meg med jeg også! :)
    Kjøpte 1. nr på lørdagen, koser meg fortsatt med det bladet :)

    SvarSlett
  14. Hei og hå jeg slenger meg også på!

    SvarSlett
  15. Eg blir absolutt med på denne :))
    Har lest første nr og gler meg til neste

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  16. Kanskje jeg har vinnerlykke?

    SvarSlett
  17. Jaaaaa, her må jeg melde meg på:)Likte det bladet kjempegodt!

    SvarSlett
  18. Jippi!! Eg kjenner meg heldig ;)

    SvarSlett
  19. Veeeldig bra blad!
    Krysser fingerene :))

    SvarSlett
  20. Jeg vil bare ønske deg ei god førjulstid, og håper på å vinne abonnementet:)

    SvarSlett
  21. Kan jeg vinne? Liker bladet veeeldig godt :)
    Eva, BoligDrøm

    SvarSlett
  22. Åh, det fine bladet :) det ønsker jeg meg iallefall :D:D Fin julekalenderinnlegg du hadde foresten :D nydelig!!

    SvarSlett
  23. Dette må jeg være med på! Jeg kjøpte første utgaven, og likte det så godt. Nå krysser jeg fingre og tær for at jeg blir en av de heldige:)

    SvarSlett
  24. Dette vil jeg også være med på :)
    Caroline

    SvarSlett
  25. Det bladet har jag aldrig läst, trots att jag prenumererar på varenda svensk heminredningstidning som finns. Så nu håller jag tummarna!
    Kram Pia

    SvarSlett
  26. Å, så gøy! De bildene du har lagt ut her fra bladet, er i hvert fall kjempe fine og inspirerende! Håper jeg vinner :-D

    SvarSlett
  27. Hei Jeanette ! :)

    Dette vil jeg selvsagt være med på, spennende ! Kjøpte bladet så fort det kom ut, masse inspirasjon å finne her. Og skulle sagt dette tidligere, reportasjene dine var kjempefine ! ♥ Flink er du ! :)

    Ønsker deg en god og fin desemberdag. ♥

    Klem fra Anette

    PS: Har en snill pappa som har gitt meg ny pc (mac) så nå blir det mer bloggings framover håper jeg. ;)

    SvarSlett
  28. Så spennede!
    Har faktisk kjøpt første bladet, men har ikke fått åpenet det enda!
    Jeg vil være med! :)

    SvarSlett
  29. Ønsker å bli med!

    Fint blad.

    Håper du får ei fin førjulstid, Klem fra Mira.

    SvarSlett
  30. Tak for den flotte bloggen og spennende giveaway!

    SvarSlett
  31. Denne må jeg bare være med på. Bladet var kjempebra

    Lotte

    SvarSlett
  32. Spennende! Kunne godt tenkt meg et abbenoment. Super fin blogg!:)

    SvarSlett
  33. Hr vil jeg også være med! Ettwr å ha brukt store deler av 2010 til å "destruere og bygge opp igjen" 1. etasje trenger jeg litt inspirasjon til å få det fint også! ;-)

    SvarSlett
  34. Hei Jeanette! Og ikke minst takk for sist, det var utrolig koselig å ha dere på besøk:) endelig fikk jeg til å bli følger hos deg! Jeg vil gjerne være med på trekningen på Bolig drøm! Fantastiske bilder du hadde tatt hos Anettes hus. Gleder meg til å se de du tok hos meg:) Ha en super førjulstid, endelig kan vi pynte! Klem fra Eli

    SvarSlett
  35. Tar gjerne lodd hos deg :)
    God helg!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!