Fiskeriet



Vel overstått jul!
Håper den har vært fin.
Vi har hatt vår første jul i eget hus, og det var veldig hyggelig. Anderledes, siden mine besteforeldre befinner seg hos familie i Australia, men hyggelig alikevel.
Jeg fikk mye fint, og maten var god, som alltid:-)
Min familie har aldri klart å bestemme seg, så her er det både ribbe, juleskinke, pølse og vegetarmat.

De siste dagene har gått med til en eneste ting: Avslappning!
Akkurat det er jeg ikke så god på, men i jula pleier jeg å klare det:-)
Da er det å bunkre seg opp i sofaen med dyner, godteri og film. SÅ herlig det er!

Men nå er det på tide å blogge litt igjen, kjenner jeg:-)
Idag kom nemlig utgave nr 2 av BoligDrøm ut i butikkene.
I den utgaven har jeg ganske mange saker på trykk, så jeg vil presentere en hver dag fremover nå.





Den første saken har jeg både skrevet og fotografert.
Det er en sak om Fiskeriet på Youngstorget. Mange vil nok kjenne igjen butikken som "Erling Moe fisk og vilt", nærmest en institusjon i Oslo.
Men nå har nye eiere tatt over, unge karer med nye tanker om hvordan en fiskebutikk kan være.
Der selger de ikke bare fisk, de serverer den også på tallerken,
I reportasjen får du kjøkkensjefens beste oppskrifter for sjømat som er best nå på nyåret.
Løp og kjøp BoligDrøm.

 







Ønsker deg en fortsatt fin romjul!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Gratulerer med kjempefin tekst&foto-reportasje!
    Jeg er stolt av deg!

    Klem.

    SvarSlett
  2. Sikkert kjekt å se navnet sitt på trykk :) og det både som fotograf og journalist!Gratulerer!
    Kos deg videre, du får hoppe litt tau hvis du blir for rastløs ;)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  3. Notert! Da skal jeg stikke innom der på onsdag. Da har jeg nemlig en dag for meg selv sammen med en venninne! :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!