Rekkehusdrøm

I mai i år møtte jeg en kul dame som het Christine. Grunnen til at jeg besøkte henne var at jeg, sammen med en journalist, skulle lage en sak for Allers på hennes store lidenskap: Elvis.  
Sammen med en venninne stilte hun opp for å fortelle om sin store helt.

Allers, Mai 2010
(Christine til høyre)

Det viste seg at Christine hadde flere lidenskaper, for eksempel interiør. Hjemmet hennes var så nydelig, og da jeg spurte henne om jeg kunne komme på besøk igjen for å fotografere hjemmet hennes, var det ikke nei i hennes munn!
Så da tok jeg med meg Kjersti, min trofaste journalistkollega, og dro på besøk.

Christine har virkelig klart å gjøre det beste ut av en rekkehusleilighet. Hun er glad i lyse farger, luft, romantikk og hjerterom. Det bærer hjemmet hennes preg av. Se hele reportasjen i det nyeste BoligDrøm!

                                                   





















*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Leste om henne i bladet i dag. Tusentakk foresten at jeg fikk det, eller vant det, det fine var jo at det lå i postkassen min i går, og det var jo morsomt, for i går hadde jeg bursdag :) scannet bladet etter navnet ditt :) søta!

    SvarSlett
  2. flott hjem! elsket elvisplakaten!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  3. Dette så kjempelekkert ut.Elvis på lysglassene, hihi...gøy når noen kjører stilen sin helt ut!

    SvarSlett
  4. Dette hjemmet er utrolig vakkert!!!! Like vakker som Christine som bor der...(Hei Ki... hehe) En herlig atmosfære i alle bildene. Og det er ikke noen vanlig Elvis plakat, det er et maleri!! ;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!