Mannens julekalender

Hvert år lager jeg julekalender til mannen min.
Å finne på barske småting til en mann er ikke lett, men her er noen tips:

* Moro-saker som ring med opptrekker el.l
* Morsomme kjøleskapsmagneter
* Småflasker fra polet/ taxfree
* Godteri
* Dusjsåpe, deo etc
* Boxershorts
* Kinobillett
* Penn
* Minilommelykt, nøkkelring med lys etc
* Små lapper med lovnader om massasje... Og sånt:-)
* Flaxlodd
* Lottokupong


Flatbanket sandkakeform med hull i blir pakkepynt.




Disse hjertene av bark er fra Panduro. Kjempesøte!



*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Kjempefine kalenderpakker Jeanette, og ikke minst fine ting inne i de. :) Jeg skal lage juletrepynt av gamle sandkakeformer tenkte jeg, men hva lagde du huller med ? Tenkte borr egentlig jeg da, men det finnes vel flere måter.

    Ønsker deg en fin kveld ! ♥

    Klem fra Anette

    SvarSlett
  2. Heldige mannen!

    fin onsdag til deg!
    klem ellemell

    SvarSlett
  3. Mange gode tips, og for noen fine pakker du har laget. Den kalendergaven som har gjort størst suksess hos en mann jeg laget kalender til i sin tid var en pakke med Paracet til den dagen han skulle på julebord, siden de kom godt med dagen derpå ;) *♥*

    SvarSlett
  4. Så stilig! Heldige mannen din!

    Lotte

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!