Siste innspurt

Nå er jula like rundt hjørnet, og her i huset er det siste innspurt.

Juleneket er pyntet.

Den flotte kransen fikk jeg av en venninne.


Jeg har både stort og lite tre i bøtte i  år. Dette står i gangen.

Juleduk fra Tallinn.

Endelig har lysekrona kommet opp over spisebordet, om enn noe motvillig fra Mannens side.
Den (lysekrona altså) er et loppiskupp til 100 kroner.
Den har ligget og modnet i en pappeske i stua et par måneder. (Et velkjent kone-triks for at Mannen skal venne seg til tanken. Etter en stund i karantene kommer det meste på plass etterhvert:-) )


JEG syns ihvertfall den er kjempefin.



Til jul har jeg pyntet den med juletrepynt.


Oppjuling av lysestake.


Nei, jeg har ikke tid til å sitte her!
Jeg må vaske golv/bære ved/se på julestjerner!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. utrolig vakre bilder i forrige nummer av boligdrøm - fra en fotograf til en annen. gledelig jul!

    SvarSlett
  2. Utolig vakker hvit jul hod deg Jeanette..
    Helt drømmende :)

    SvarSlett
  3. Vakkert julepyntet hjem!
    ville ønske deg ei fin og avslappende jul!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  4. Oioioi Jeanette - nå har jeg scrollet meg gjennom så mye skjønnhet - vet du vakre bilder gjør en blogg helt prima! Og din er jo helt vidunderlig vakker - og ikke er du bare karamellgod til å ta bilder, men du styler og lager og kreerer så det holder!
    Jeg liker det du lager og er imponert!!
    Det moro å besøke deg her inne - DU inspirerer - og du lysekronen er digg!!!
    Ha en Herlig Jul :))
    Varm juleklem fra Lokki

    SvarSlett
  5. Vakkert-vakkert-vakkert! Lysekruna var kjempefin! Og ekstra spesiell med din touch! :) Takk for all inspirasjonen du gir!

    *★ God Jul★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
    •。★ *** ★ 。* 。
    ° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚
    ˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛
    ˚ ˛ •˛• | 田田|門| og godt Nytt År ♥

    Klem frå Elin!

    SvarSlett
  6. hei hei!
    GOD JUL TIL DEG OG DINE! :)

    SvarSlett
  7. Ønsker deg en riktig god jul. Gleder meg til å følge deg videre. Julehilsen fra en av dine følgere, Mitt Krypinn

    SvarSlett
  8. Ønsker deg ei riktig God Jul,klem Sissel

    SvarSlett
  9. Hei du;)

    Fant deg i Bolig Drøm:)
    Nydelig blogg! Legger deg til lista mi!

    God vinterklem Malin

    SvarSlett
  10. Så fint du har pyntet til jul Jeanette!
    Artig å lese månedens interiørblogger i
    Boligdrøm i Januar!
    Ønsker deg og dine kjære ei vakker
    og fredfylt jul!
    Juleklem fra Gry : )

    SvarSlett
  11. Wow, den lysekrona var kjempefin - for et kupp!
    Fine bilder av et vakkert hjem.

    Stor klem!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!