Julifisert venninnegave

For et par uker siden kjøpte jeg en blomst til en venninne vi skulle være med på hyttetur.
Siden det er jul, julet jeg den litt opp!

Fin blomst, og fin blomsterpinne + stæsj
=

Juleblomst!


Jeg skjulte potta med strie. Tok først en plastpose rundt, slik at den kan vannes. Stria festet jeg med lim og hyssing.

Jeg surret sølvtråd litt her og der, og festet på litt julepunt med tynn ståltråd.



En sløyfe og en koselig lapp ble prikken over i'en:-)

* * * * * * *

Husk å melde deg på give away'en min om du vil vinne et abbonnement på BoligDrøm!
Trekning søndag.
Meld deg på HER.

Ønsker deg en strålende helg!
*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Nais - en sånn kan alle søte venner sette pris på. :) kan hende jeg rapper ideen!

    SvarSlett
  2. Nydelig juleblomst, heldig venneinne som fikk denne av deg :)
    Ønsker deg en fin og koselig helg!
    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Jeg skal på plantasjen i morgen den dag (Selv om det er 3. søndag i advent) og kjøpe meg striesekk! Nemlig gått tom etter og ha pyntet speil og laget julesokk. Jeg skal nemlig lage en slik av min eføy også, som jeg har fundert lenge på hva jeg skal gjøre med! Thank you:)Det var lekkert!!! Også fin som julegave. Klem fra Petter:)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!