Påsken er over

Back in buisness!
Det har vært deilig med noen dager fri. Litt jobbing, men for det meste avslapping. Som vanlig hadde jeg masse planer for alt jeg skulle rekke i påsken, men tida går så fort! En svigersmiddag her, en filmkveld med søstern der... Og vips så er det tilbake til hverdagen:-)

MEN, alt går så mye lettere når det er VÅR!

Denne fant jeg da vi gikk tur i sola, og det er vel det sikreste tegnet på at våren er kommet!

I bedet i hagen skjer det også ting! Krokusen er på gang.

Hva dette er vet jeg ikke, men pent er det:-)

Så et spørsmål til deg: Hva kaller du dette?

Jeg har nemlig alltid kalt det "gåselabber".  Det har vært helt naturlig for meg, men så kom jeg til å tenke på at det er fullstendig ulogisk! En gås har da ikke labber...
Jeg vet at noen sier "gåsunger" og andre sier "harelabber", men "gåselabber"?!
Hehe, jeg har sagt det siden jeg var barn, og det samme har lillesøsteren min.

Mini trives veldig godt når snøen forsvinner og han kan være mer ute. Han tok til og med med seg kameraten Tarzan inn på middag:-)

Jeg har aldri prøvd å bake rundstykker før, men det fikk jeg tid til å påsken. De var kjempegode! (Om jeg får si det selv)
Det er en fantastisk matblogg jeg følger!

Velkommen tilbake til hverdagen, husk at det bare er 3 dager til helg:-)

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Det heter "gåsunger!" ;)

    SvarSlett
  2. De blomstene du ikke vet hva er ser ut som Blåveis. Heldig du som har det. De vokser nemlig ikke i hele Norge!

    Kjempekoselig blog foresten!

    Hilsen Linn

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!