Ha det på badet

Det er ikke så ofte jeg føler at badet er ryddig nok til at jeg kan fotografere det, men i går tok jeg en ordentlig opprydning:-)

Tips: Ha håndklær i en kurv!

Denne søte merkelappen i tre fant jeg på "Himmelrommet".

Denne kranen er veldig fin, men utrolig upraktisk! Den var i huset da vi flyttet inn, og vi har hatt masse problemer med den. I følge en rørlegger vi hadde på besøk var det et kjent problem med denne "designkranen", så velg noe annet:-)


Det er soool, carpe diem!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Du hadde virkelig et flott bad. Den dusjradioen har jeg også, men var så dum å kjøpte den i sjokkrosa, angrer litt på det nå hehe! Syns kurven med håndklær var søt, er det lexington håndklær?Ligna nemlig fælt;)
    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!