KK-reportasje og makrofotografering

I det nyeste KK som kommer ut i morgen kan du lese om bloggen min!
Artikkelen handler om hvordan man kan utnytte sosiale medier optimalt. Siden jeg er en relativt fersk blogger, har en ekspert har sett på bloggen min, og kommer med tips og triks.
Saken er skrevet av en veldig flink journalist som heter Ingvild Tennfjord. (Se bloggen hennes her: http://tennfjord.wordpress.com/)

Bildene er tatt av fotograf Wenche Hoel-Knai. Det var en uvant situasjon å stå foran kamera og ikke bak!
"Sånn ja, rett deg opp og strekk hals! Nei, ikke sånn, litt mer, nei til høyre, hold!".....
Jaja, jeg har vel bare godt av det, få smake min egen medisin, liksom:-)
Men jeg ble superfornøyd med bildene, jeg, fotografen var jo kjempeflink!



* * *

Idag har det vært nyyyydelig vær her jeg befinner meg, og jeg ble inspirert til å gå på jakt i blomsterbedet med makrolinsa mi. Alt ser mye mer spennende ut når man kommer tett på!

*Smelt*


Deilig med vår!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Så morsomt med reportasje i KK! Den må jeg lese.

    Ha en fin dag!

    klem

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Så gøy med artikkelen i KK.
    Å stille seg disponibel til slik vurdering synes jeg var modig gjort. Jeg skjønner godt at du reagerte på å stå foran og ikke bak kamera;) Flere gode tips var det óg.

    SvarSlett
  4. Hei Jeanette!
    Ja det var akkurat i KK jeg så ditt blide ansikt! Så flott artikkel!! Og da tenkte jeg - amatøren - jammen amatør det er jo jeg også!! Artikkelen falt i smak og jeg tenkte umiddelbart at deg må jeg følge! Og så fant jeg deg!!
    Du er sabla dyktig på å ta bilder og jøje meg så flott du nå profilerer deg!! For det er nå gøy at dyktige folk kommer opp og frem!
    Her var det SÅ mye inspirerende og lærerikt for en som synes det er moro å knipse bloggbilder!
    Bloggen din er estetisk vakker! Gjennomført - ja helt nydelig!
    Jeg startet også en blogg fordi jeg blir inspirert av hverdagens små skjønnheter. Og så startet jeg en blogg, vell to, men jeg ser det er et stort forbedringspotensiale og jeg har blitt storveis inspirert av deg!!
    Også den finfine artikkelen til KK da :))
    Så jeg gleder meg til å følge deg videre og ønsker deg lykke til med videre prosjekter og oppdrag, dette ser imponerende bra ut!!
    Hit kommer jeg definitivt tilbake :)
    Ønsker deg en strålende uke!
    - Lokki

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!