Fotoshoot med Vilja

Rett før påske fotograferte jeg lille, søte Vilja.
Hun smilte som en sol hele tiden. Vi rakk til og med flere klesskift, og det er ikke en selvfølge med tålmodigheten den alderen er karakterisert med!

Jeg fikk mange fine bilder av Vilja, men har også lekt meg litt i Photoshop. Programmet er jo som en eneste stor lekegrind for fotografer:-)
Her er noe av det jeg har laget.


Jeg så et maleri som inspirerte meg for lenge siden av en liten engel på en hvit sky foran nattehimmel, og har lenge hatt lyst til å lage noe lignende.

Vilja i vintage-style.

Moderne, med tekst.

Bare Vilja:-)


Hvem likte du best?

Håper du får en fin torsdag!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Ååååååå søøøøte ungen min altså! Og sinnsykt bra jobb av fotografen :-)Bildene er bare herlige! Tuuuusen takk! Klem, Marita

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder som du har fått til å bli rene kunstverkene. beundrer deg din kreativitet og evnene med photoshop, så det er skikkelig gøy å komme innom bloggen din å se ;o)

    SvarSlett
  3. hei hei!
    wow likte alle sammen!
    Jeg har også photoshop.. men jeg får ikke til det der! :) skulle vel egentlig ha gått et kurs for jeg elsker å scrappe i PS

    SvarSlett
  4. Utrolig fine bilder av nydelige Vilja! Jeg er kusinen til faren hennes, Endre :)

    SvarSlett
  5. Så nydelige de var!! Så er lille nabojenta mi nydelig også da!! Du er jammen flink altså!

    SvarSlett
  6. Det er mitt barnebarn! Hilsen stolt farfar Jon.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!