Interiørstæsj og inspirasjonsbilde

God fredag!
Denne uken var jeg tilfeldigvis innom et hagesenter på Skøyen i Oslo. Der var det utrolig mye fint! Ikke bare hagestæsj, men mye interiør også. Dessverre er det ikke mye å shoppe for om dagen, så da får jeg nøye meg med å ta bilder av de fine tingene:-)


* * *


I går skrev jeg om et bilde jeg fant på nettet som inspirerte meg til å lage bildet av Vilja på en sky.
Idag fant jeg det!
Her er det:

Og her er mitt bilde:


* * *

Idag har jeg og mannen min har vært på møte i den nye banken vi har bestemt oss for å bytte til.
Vi sparer over 16.000 kroner i året på å bytte bank!
Jeg ble veldig overrasket over hvor mye vi egentlig sparer, og anbefaler det derfor til alle jeg kommer over. Hvor mye kan du spare?

God helg til deg!

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. En blomsterbutikk er absolutt ikke bare en blomsterbutikk lengre, har funnet mye flott som jeg ikke har forventet,spesielt i nye blomsterbutikker -

    Det orginale englebildet var også helt nydelig ;o)

    SvarSlett
  2. titt tei..
    så du syntes jeg har lite ting? thi hi..
    og jeg som syntes jeg har fått for mye..
    jeg må ha det rent og luftig rundt meg og får helt fnatt av for mye ting. derfor må jeg hver vår under rundvasken kvitte meg meg bøtter av ting. jula er en høytid som holder på å kvelde meg interiørmssig ;) kan tenke meg du liker den? ;)
    hva er dine planer for helgen? noen spennende interiør prosjekter på gang kanskje?
    håper du får en fin helg
    klem bea-cici

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!