Drømmehagen

Det nærmer seg sommer med stormskritt, og det er deilig å tenke på at man skal være mer ute!
Siden vi har pusset opp et hus i to år, har hagen blitt neglisjert stakkars. Men i år har jeg bestemt at det skal være Det Store Hageåret her i 4A.

Vi bor tross alt i Norge, og kan ikke drømme om sol i to måneder, det har jeg akseptert. Så det nest beste må være å lage seg et sted ute som er lunt og koselig. Jeg drømmer om et uterom med tak, et sted man kan sitte uansett vær. Med en sofa eller dagseng, lysslynger i taket, tepper på gulvet.
Kort sagt et drømmerom:-)

Her er litt inspirasjon.

Dette er min første møbel-forelskelse. Det er tre år siden vi møttes første gang, og jeg er fortsatt stormforelsket!
Problemet er bare at min Store Kjærlighet koster 25.000 kroner... Men jeg kommer aldri til å gi opp drømmen om at vi en dag skal komme sammen, man kan jo vinne i lotto?


Her er noen andre utendørs senger/sofaer.

En kul, hengende variant:-)

Jeg er opptatt av lys og stemninger, og ønsker meg en kul lysslynge eller to hengende i taket på uteplassen min.


Og drueplanter som vokser langs taket på uteplassen...

Det er lov å drømme, er det ikke:-)
Hva er din hagedrøm?

*-* Jeanette Bækkevold *-*

Kommentarer

  1. Vet du, med de hageinspirasjonene der kan ikke dette bli annet enn strålende! Urolig morsomt med din Store Kjærlighet, jeg klippet ut et bilde av den første gang jeg så den, og digger den storveis, men pittelitegranne dyr ;))
    Strålende innlegg om pusen og din herlige niese, vakkert, så vakkert!!
    Ønsker deg en strålende uke!
    Varm klem fra Lokki
    PS lykke lykke til med hagen :))

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Å flytte et syrintre

Glutenfri kyllingpai

Give away!